معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: انقلاب های سیاسی متفاوتی در تاریخ وجود دارد اما هیچ انقلابی به اندازه جمهوری اسلامی در جهان تحول ایجاد نکرد.
کد خبر: ۸۲۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۱ 06 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛محمد نوذری اظهار داشت: در هیچ جای تاریخ نمی توان از خیانت عشایر کشور ردی پیدا کردی زیرا آنها همواره وفادار به سرزمین و ارزشهای والای انسانی و اسلامی بوده اند.

وی از مهمترین ویژگی های انقلاب اسلامی را مردمی بودن آن برشمرد و اضافه کرد: دینی بودن از دیگر ویژگی های این انقلاب است و شجاعت، دلیری و رهبری حضرت امام(به) از رمزهای پیروزی انقلاب بود.

وی تاکید کرد: دنیای آن زمان متحول شد و هیچ کس فکر نمی کرد که یک نظام اسلامی بتواند اینچنین جهان را دستخوش تغییر کند.

وی افزود: مردم انقلاب با همه رشادت ها و با حضور ایلات و عشایر غیور از مرزهای کشور دفاع کردند. عملیات های میمک، چنگوله و کانی سخت با حضور مردان شجاع و غیور ایل های ایلام در کنار رزمندگان با شور موجب شکست عملیات های دشمن شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: از آنجایی که در بخش دفاع مقدس و سالهای مقاومت مردم زیاد کار علمی صورت نگرفته است از پایان نامه ها و رساله های دکتری با محور آسیب شناسی جنگ حمایت می کنیم.

وی به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: ما سخت ترین تحریم ها را در طول چهل ساله انقلاب سپری می کنیم و حتی در بحث دارو و ساختارهای اقتصادی ما توسط رییس جمهوری دیوانه آمریکا تحریم شده ایم.

وی یادآور شد: مجلس در راس امور است و حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیاز جامعه امروز است. عشایر در همه جا نقش بارز و برجسته داشته و امیدواریم در انتخابات نیز حضور پرشور و گسترده داشته باشند.

وی افزود: آنچه مهم است حضور مردم با هر سلایق و دیدگاه سیاسی است که امیدواریم با حضور پرشور در تاریخ ماندگار شود./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار