ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: باید از تفکر مقاومت برای حل مشکلات معیشتی و اشتغال استفاده شود.
کد خبر: ۸۲۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 06 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سردار نعمان غلامی امروز(۱۷ بهمن) در یادواره 1096 شهید عشایری استان کرمانشاه که در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی پر از افتخارات است، اظهار کرد: ملت ایران اسلامی با درس گرفتن از مکتب نورانی اسلام و ولایت توانسته از گردنه‌های سخت و دشواری که استکبار جهانی پیش‌رویش گذاشته، به خوبی گذر کند.

غلامی اضافه کرد: درس‌هایی که در این چهل ساله ملت ایران از مکتب رهایی‌بخش اسلام گرفته افق‌های نورانی را پیش‌روی بشریت قرار داده است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در ادامه از شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان سیدالشهدای مقاومت یاد کرد و افزود: شهادت سردار سلیمانی نشان داد که ایستادگی و مقاومت ملت ایران در این چهل ساله دنیا را در نوردیده و نفوذ اسلام را توسعه داده است.

وی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم انقلابی را در دل‌های همه آزادی‌خواهان دنیا ایجاد کرد، ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی بار دیگر پوشالی بودن قدرت مستکبرین را نشان داد و ملت را برای ادامه راه انقلاب مصمم‌تر و جدی‌تر کرد.

وی اضافه کرد: پس از به شهادت رساندن حاج قاسم و در ماجرای در هم کوبیدن پایگاه عین الاسد قدرت جمهوری اسلامی ایران به دنیا نشان داده شد، هرچند قدرت واقعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقیانوس خروشان ملت ایران بود که در مراسم تشییع حاج قاسم همگان آن را مشاهده کردند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با تاکید بر ادامه و تقویت تفکر مقاومت، اظهار کرد: تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در حوزه مقاومت و ایستادگی نشان داده هرجا کوتاه آمده‌ایم ضربه خورده ایم و برعکس هرجا با قدرت ایستاده‌ایم پیروزی های بزرگی به دست آورده ایم، لذا برای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راهی جز درس گرفتن از مکتب حاج قاسم و ایستادگی و مقاومت و پافشاری بر دستاوردهای مقاومت نداریم.

غلامی در ادامه کار کردن در عرصه اقتصادی و معیشت مردم را به مراتب ساده‌تر از خلق پیروزی در جبهه مقاومت عنوان کرد و افزود: باید از تفکر و دستاوردهای جبهه مقاومت برای حل مشکلات معیشتی و اشتغال استفاده کرد و باید روش‌های جهادی این مکتب الگوی حل مسائل و مشکلات کشور در حوزه معیشت و اشتغال شوند.

غلامی اضافه کرد: چرا باید کشوری با این همه ظرفیت در حوزه های مختلف آب، خاک و برخورداری از استعدادهای برتر، خلاق و کارآفرین مشکلات معیشتی، اشتغال و آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.

وی سپس از شرکت در انتخابات به عنوان یک تکلیف یاد کرد و افزود: در انتخابات پیش رو باید برای ناامید کردن دشمنان از طمع ورزی علیه کشور شرکت گسترده داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: باید تفکر حاج قاسم برای اداره نظام به صحنه بیاید تا شاهد پیروزی در عرصه های اقتصادی و معیشتی باشیم که این مسئله اهمیت حضور آگاهانه در انتخابات برای انتخاب چهره‌های توانمند را نشان می‌دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه عشایر پا در رکاب انقلاب هستند، گفت: عشایر همواره در کنار نظام بوده و امیدواریم در چهل ساله دوم انقلاب نیز همچنان شاهد پای کار بودن آنها باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار