رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تاکید کرد
کد خبر: ۸۲۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 06 February 2020

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با تاکید بر تطبیق تمام فرایندهای انتخابات با قانون تصریح کرد: محور تمام اقدامات در ستاد انتخابات تمسک به قانون بوده است.

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه محمد ابراهیم الهی تبار در نشست توجیهی با کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: به حضور داوطلبان بیشتری با عقاید مختلف در میدان انتخابات اعتقاد داریم و این عقیده را در عملکرد هیات های اجرایی نشان دادیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: مایل بودیم که از عقاید مختلف در انتخابات حضور داشته باشند و تلاشهایی هم از طریق استاندار محترم و وزارت کشور برای رایزنی با مجموعه نظارت بر انتخابات انجام شد.

الهی تبار با بیان اینکه با تائید صلاحیت تعدادی از کاندیداها برخی حوزه های انتخابیه از حالت غیر رقابتی خارج شده اند تاکید کرد: انتخابات و مشارکت حداکثری، نماد جمهوریت نظام است. تمام تلاش ما این بود که حوزه ها رقابتی شود و دوستداران نظام بتوانند با قدرت بیشتری انتخاب کنند و این تلاش در فرصت باقی مانده نیز ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه بعضا نسبت به کمیت داوطلبان انتخابات گله مندی هایی وجود دارد تصریح کرد: راه افزایش حضور در انتخابات، تقویت احزاب سیاسی است.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در ادامه با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی از سوی مجریان انتخابات بیان داشت: رعایت اصل بی طرفی هم در گفتار و هم در رفتار باید خود را نشان دهد و آنچه که مهم خواهد بود خواست مردم است.

الهی تبار با بیان اینکه سالم سازی فضای انتخابات راهبرد مهم ستاد بوده تصریح کرد: ما به دنبال رقم خوردن فضای امن و سالم هستیم نه امنیتی کردن انتخابات.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار