دکترسیاهکلی،کاندید این دوره مجلس شورای اسلامی :
هم اندیشی اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی با دکتر سیاهکلی در روز سه شنبه برگزارشد.
کد خبر: ۸۲۰۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 05 February 2020

آدم ها  فاسد نیستند قانون ضعیف است

به گزارش خبرنگار تابناک قزوین،در جلسه  ای که به جهت هم اندیشی اصحاب رسانه وفعالین فضای مجازی با دکتر سیاهکلی در روز سه شنبه  برگزار شد،ایشان بعد از تبریک ایام دهه فجر و همچنین تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه برای حضور در این هم اندیشی گفتند:انقلاب  اسلامی توانست با رهبری کبیر  امام خمینی (ره) دولت نوینی را برپا کند،همچنین توانست در روزهای سخت ونفس گیر کارهای بزرگی انجام دهد.

وی همچنین افزود:جمهوری اسلامی توانست در زمینه قدرت بسیار خوب عمل کند اما در زمینه معیشت و اقتصاد هنوز جای کار بسیار است ،در نتیجه ما باید در انتخاب هایمان دقت بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم در این زمینه نیز پیشرفت کنیم. در این باره لازم است به گذشته افراد مراجعه  کنیم  و ببنیم که در گذشته ی خود چگونه عملکردی داشته است.

دکتر سیاهکلی گفت:افراد منتخب باید تجربه کار با قانون را داشته باشند زیرا قانون تضمین کننده خوشبختی مردم است.همچنین قانون باید به گونه ی باشد که رشد وتوسعه یک ملت وجامعه را به همراه داشته باشد.

مدیر کل سابق  صدا و سیمای مرکز چهار مهال و بختیاری افزود: نباید گرایش های سیاسی ما را به رفتار های احساسی وادار بکند.

دکتر سیاهکلی در ارتباط با فضای مجازی گفت:در کم تر از 10 سال آینده همه ی امور به دست فضای مجازی خواهد انجام شد، همچنین اگر میخواهیم فسادو قاچاق از جامعه برکنار شود باید پول های کاغذی تعصیل شود و پول به صورت یک عدد جابه جا شود.

وی افزود: فضای مجازی فضای بسیار شفافی است و فضایی عدالت محور است،که در آن تولید کننده، توزیع کننده و مصرف کننده هر سه برنده اند. و دومزیت آن اول حذف مکان و دوم کاهش زمان است.

وی در باره خدمات  به مردم اینگونه اظهار کرد:گویی در کشور ما خدمات فراموش شده است اما باید بدانیم که خدمات بسیار مهم است و لازم است که به آن توجه و تمکین کرد.

آدم ها  فاسد نیستند قانون ضعیف است

خانم  دکتر محمد بیگی از دیگر کاندید های این دوره که در جلسه حضور داشتند، در ابن باره گفتند:برای خلق حماسه ی بزرگ و خدمت رسانی به مردم آماده ایم. و طوری برای مردم قزوین کار می کنیم که  اسم ما را از یاد نبرند.

ما نمی گوییم که معجزه می کنیم  اما قادریم کارهای بزرگی انجام دهیم.

دکترسیاهکلی،کاندید این دوره مجلس شورای اسلامی  در ارتباط با بودجه استان گفت: بودجه استان ضعیف است اما باید دست به دست هم داد و با تولید قدرت و همچنین شجاعت از دولت کمک خواست.

وی افزود:مشکلات آب و هوای آبیک نیاز به بررسی جدی دارد.

دکتر سیاهکلی در پایان گفت:رای حق مردم است و نمی شود کسی را وادار کرد،وما از مردم طلبکار نیستیم،اما بنده تمام تلاشم را برای بهبود مشکلات استان انجام می دهم.

لازم به ذکر است ایشان تا به امروز مسئولیت های مهمی از جمله: معاون رسانه های نوین و مجازی سازمان صدا و سیمای کشور (رسانه ملی)، قائم مقام معاون توسعه و فناورن رسانه ملی،مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان وچهار مهال و بختیاری،عضوکمیته هماهنگی نهادهای فرهنگی زیر مجموعه مقام معظم رهبری.. را بر عهده داشته اند.

همچنین تحصیلات ایشان در زمینه های:

فارغ تحصیل از دانشگاه صدا و سیما در رشته الکترونیک، فارغ تحصیل از دانشگاه زنجان رشته فیزیک کاربردی،

فارغ تحصیل از دانشگاه مالک اشتر تهران (کارشناسی ارشد) در رشته مدیریت بحران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار