مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام ؛
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون چهار هزار و ۱۷۶ طرح اشتغال روستایی با اعتبار ۲ هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال به افراد واجد شرایط پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۲۰۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 05 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ شکراله شیرخانی اظهار داشت: ایلام در جذب اعتبارات و اجرای صحیح برنامه اشتغال روستایی و عشایری در کشور، در رده استان های برتر قرار دارد و موفق به جذب بیش از سقف اعتبارت اشتغالزایی شده است.

وی افزود: از اهداف اجرای طرح حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری، توانمندسازی روستاییان و عشایر و ایجاد اشتغال پایدار است.

شیرخانی یادآور شد: جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهرها به ویژه حاشیه شهرها، حمایت از دانش آموختگان دانشگاهی، تثبیت اشتغال پایدار، تأمین بخش مهمی از نیازهای ضروری کشور در استان‌ها و تکمیل زنجیره تولید و حمایت از واحدهای تولیدی از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی تاکید کرد: این تسهیلات با سود چهار، ۶ و ۱۰ درصد پرداخت می‌شوند و در صورت تخطی گیرنده، از جمله عدم ایجاد اشتغال تعهد شده یا عدم تحقق طرح، تسهیلات اعطایی دین بحال و یا میزان سود آن با نرخ ۱۸ درصد محاسبه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار