محبت جمالی نیا در گفتگو با تابناک:
فرماندار سرپل ذهاب گفت: منازل مسکونی تخریبی روستایی به طور صد درصدی تکمیل شده اند.
کد خبر: ۸۲۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 04 February 2020

محبت جمالی نیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  با اشاره به زلزله ابان ۹۶ اظهار داشت: ۱۷ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در زلزله تخریب شده که در این میان منازل مسکونی آسیب دیده نیز به ۱۸ هزار واحد می رسد. از مجموع واحدهای تخریبی روستایی ۱۰۰ درصد منازل تکمیل شده و در حوزه شهری بالغ بر ۵هزار و ۸۰۰ واحد به بهره برداری رسیده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه در مجموع شهر و روستاها ۱۴ هزار واحد مسکونی به بهره برداری رسیده افزود: با تدبیر دولت و مشارکت مردمی تمامی ۱۸ هزار واحد تعمیری به مردم تحویل داده شده و هم اکنون مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین نگاه استاندار و مدیران استانی و شهرستانی مبنی بر رفع موانع پیشروی پروژه های عمرانی بوده که این امر به وضوح در بازرسی های میدانی استاندار دیده می شود.

فرماندار سرپل ذهاب در پایان خاطرنشان کرد: در بحث احداث ساختمان و اماکن اداری باید توجه بیشتری کرد به نحوی که برخی ادارات در شهرستان ساختمانی ندارند؛ لذا اعتبارات خوبی در این بخش اختصاص داده شده است. لازم به ذکر است که در حوزه زیرساخت های برق و آب و چگونگی ساماندهی مستاجرین نیز ورود شده تا امکانات مورد نیاز مردم محیا شود.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار