همزمان با سومین روز گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ۲۲ طرح اشتغالزایی و مسکن مددجویان زیر پوشش بهزیستی روز دوشنبه در آیینی در شهرستان دره‌شهر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۲۰۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹ 04 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ این آیین با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسوؤلان محلی شهرستان دره‌شهر و مسوؤلان بهزیستی ایلام برگزار شد که شامل ۱۵طرح اشتغالزایی و هفت واحد مسکونی مددجویان است.

رییس اداره اشتغال، مشارکت‌های مردمی و موؤسسات خیریه بهزیستی ایلام در حاشیه این آیین در خصوص این طرح‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: برای احداث واحدهای مسکونی علاوه بر پرداخت کمک‌های بلاعوض به مددجویان تمامی هزینه‌های انشعاب آب، برق، گاز و پروانه ساختمان این منازل بصورت رایگان صادر شده است.

نسرین شهبازی در خصوص ۱۵طرح اشتغالزایی مددجویان نیز توضیح داد: برای اجرای این طرح‌ها نیز بین ۳۵۰ تا ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات به هر مددجو و به گروه‌های همیار نیز ۱۵۰ میلیون ریال بصورت کمک بلاعوض پرداخت شده است.

وی این طرح‌های اشتغالزایی را در زمینه‌های مختلف دامداری، کشاورزی، کسب و کار، صنعتی، صنایع دستی و غیره برشمرد.

همچنین ۲ مرکز بهزیستی شامل کلینیک مددکاری اجتماعی مهر با هدف بازتوانی، اشتغال و توانمندسازی مددجویان زیر پوشش و کمپ ترک اعتیاد با هدف بهبود مصرف کنندگان مواد مخدر با حضور مسوؤلان شهرستان دره‌شهر افتتاح شد.

شهرستان دره‌شهر در ۱۰۰ کیلومتری جنوب مرکز استان ایلام واقع شده است./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار