محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: تبلیغات پیش از موعد جرم است و با افراد خاطی برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵ 04 February 2020

محمد ناصر معصومی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه   در خصوص تبلیغات پیش از موعد کاندیداهای مجلس در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: طبعا در بحث انتخابات نیاز به مشارکت مردم وجود دارد، هر چند تبلیغات پیش از موعد علی رغم ممنوع بودن انجام می شود، اما این امر برابر با قانون ممنوع است و با متخلفین برخورد صورت می گیرد.

وی افزود: در هر صورت کاندیداها در منازلشان مراسم برگزاری می کنند، ضیافت های شام ترتیب داده می شود، و در ایام فاطمیه نیز در حسینیه ها شرکت می کنند، تمامی اینها اگر جنبه تبلیغاتی بیابد تخلف محسوب می شود و با فرد خاطی برخورد خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه مردم نیازمند شور نشاط و انگیزه برای شرکت در انتخابات هستند، خاطر نشان کرد: ما نیاز داریم برای ایجاد این نشاط اجتماعی سختگیرانه برخورد نکنیم.

فرماندار شهرستان سنقر، در خصوص فضای مجازی تصریح کرد: بحث رصد این فضا در کمیته ستاد انتخابات سنقر است، در واقع 6 کارگروه داریم
که یکی از آنها بحث رصد فضای مجازی را در شهرستان بر عهده دارد و فعال است.

معصومی زاده در پایان ابراز داشت: این کارگروه فعالیت کارمندان، کارکنان و کاندیداها را در فضای مجازی مورد بررسی قرار می دهد، همچنین افرادی که بحث تحریم انتخابات در فضای مجازی را مطرح کردند تذکرات جدی از سوی اطلاعات و امنیت را دریافت کرده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار