عضو شورای شهرسرعین مطرح کرد
به عنوان نماینده مردم در شورای شهر به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم به بهانه تجاری سازی و یا زیانده بودن، آبدرمانی سبلان تخریب شود.
کد خبر: ۸۱۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 02 February 2020

به گزارش تابناک اردبیل، ناصر محمدی عضو شورای شهرسرعین در واکنش به اعلام آمادگی شهرداری سرعین برای تبدیل آبدرمانی سبلان به مجتمع تجاری به دلیل آنچه که او آن را زیانده و قدیمی خوانده است، گفت: آبدرمانی سبلان یکی از آبدرمانی های معروف و خوب سرعین است و به عنوان نماینده مردم در شورای شهر به هیچ عنوان اجازه نمی دهیم  به بهانه تجاری سازی و یا زیانده بودن تخریب شود.

وی افزود: برخی ها حرف برای گفتن ندارند ‌و سخن بیهوده مطرح می کنند؛در حالیکه برخی از آبدرمانی های این شهر با یک و نیم لیتر آب گرم فعالیت دارند زیانده نیستند چگونه ممکن است این آبدرمانی با بیست لیتر آب گرم موجود متضرر باشد! اگر زیانده باشد باید علت آن را درجاهای دیگرجستجو کنند.

عضو شورای شهرسرعین طرح چنین موضوعاتی را فاقد توجیه فنی ‌علمی دانست و متذکر شد: هرگز اجازه نخواهیم داد این برند معروف تغییر کاربری داده شود. بیش از یک دهه است آبگرم های ساری سو(اعصاب سوئی) را تخریب و به زباله دانی مبدل کرده و ضربه مهلکی بر اقتصاد شهری وارد ساخته اند و امروز هم می خواهند بلای مشابهی را یرسر آبدرمانی سبلان تکرار کنند.

استاندار:آبدرمانی سبلان سرعین به مجتمع تجاری تبدیل می شود

اکبر بهنام جو استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار چشمه لر در رابطه با حاشیه های ایجاد شده در مورد آبدرمانی سبلان گفت: یکی از علت هایی که گفته می شود این آبدرمانی زیان ده شده است به واسطه قدیمی بودن ساختمان و ارائه خدمات آن است؛ چون زمینی با چنین ارزش و فضایی، با وضعیت کنونی توجیه اقتصادی ندارد.

وی افزود: با توجه به این شرایط پیش آمده پیشنهاد ما و شهرداری سرعین به شرکت توسعه گردشگری این بود که این مکان تبدیل به مرکز تجاری و یا … شود و یک آبدرمانی بزرگ دیگر در مکانی به غیر از این جا احداث شود.

استاندار اردبیل گفت: شرکت توسعه گردشگری خود در حال بررسی این پیشنهاد بوده و دنبال سرمایه گذار است؛ اگر این اتفاق بیافتد از لحاظ دید، منظر و خدمات دهی برای شهرستان سرعین و سرمایه گذار بسیار خوب خواهد بود.

علیه شرکت طلایه داران شکایت می کنیم

مدیر عامل توسعه گردشگری استان اردبیل نیز گفت: با توجه به قدیمی بودن و زیانده بودن مجموعه آبدرمانی سبلان، شرکت توسعه گردشگری تصمیم دارد تا این مجموعه را به مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی تبدیل و در زمینی دیگر نسبت به ساخت آبدرمانی اقدام نمایند.

مدیر عامل توسعه گردشگری استان اردبیل گفت: با توجه به بلاتکلیف ماندن پروژه طلایه دارن، با دستور مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران دکتر جیرفتی قرار است شکایتی علیه شرکت طلایه داران انجام شود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار