مدیرکل ورزش و جوانان استان خبر داد:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از اجرای ۸۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 02 February 2020

افشین حیدری اظهار کرد: به مناسبت گرامی داشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۸۰۰ برنامه فرهنگی، ورزشی و عمرانی با همکاری هیات‌های ورزشی، ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و سازمان های مردم نهاد جوانان در سطح استان خوزستان برگزار می شود.

وی با بیان این که ساختمان هیات های ورزشی استان نیز به مناسبت دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید، افزود: استادیوم مجدیان دزفول، پیست موتورسواری اندیمشک، زمین چمن مصنوعی شهرستان های آبادان و زیباشهر دزفول و سالن چند منظوره هویزه از جمله پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: همچنین چهار جاده سلامت در شهرستان اندیمشک، سه زمین چمن مصنوعی در شهرستان های دشت آزادگان و هویزه، روکش چمن مصنوعی استادیوم بندرامام خمینی (ره)، زمین چمن طبیعی صفی آباد دزفول و سالن تمرینی چوئبده آبادان، از دیگر پروژه هایی هستند که در دهه فجر به افتتاح خواهند رسید.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های فرهنگی، گفت: غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار جامعه ورزش و جوانان با امام جمعه اهواز، خانواده شهدا و مدافعان حرم شهرستان ها، تجلیل از قهرمانان مدال آور برتر در سطح استان، برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و شرکت جامعه ورزش و جوانان خوزستان در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، از دیگر برنامه های مدنظر هستند.

حیدری در خصوص اهم برنامه های ورزشی نیز با بیان این که چند مسابقه کشوری و بین المللی در دهه فجر به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد، افزود: مسابقات وزنه برداری، پرس سینه با لوازم، پرس سینه بدون لوازم، بدمینتون، سوارکاری و اتومبیلرانی کشوری، انتخابی تیم‌ملی فتوالی و همچنین مسابقات بین‌المللی شطرنج، از جمله مسابقات پیش‌بینی شده هستند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال بی نظیر مردم در همایش های پیاده روی، برگزاری دو همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان‌های کارون و ماهشهر را در دستور کار داریم که به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: همچنین برگزاری جشنواره‌های همگانی، فرهنگی ورزشی، بازی های بومی و محلی و سایر مسابقات ورزشی، از دیگر برنامه های دهه فجر امسال به شمار می روند.

وی در پایان برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری، همایش ها، مسابقات نقاشی، جلسات خاطره خوانی و حمایت از برنامه های سمن های فرهنگی به مناسبت دهه فجر را به عنوان اهم برنامه های حوزه جوانان، عنوان کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار