فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت ۴۱ سال پویا و زنده است.
کد خبر: ۸۱۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 01 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،سردار بهمن ریحانی امروز شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز ورود امام (ره) به کشور که در مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دوازدهم بهمن ماه سالگرد تاریخی و به یاد ماندنی ورود حضرت امام و روز ولایت مداری و پیوند ناگسستنی امام و امت است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: امروز به نمایندگی از همه مردم استان کرمانشاه و مردم شهر کرمانشاه از همه نهادها، دستگاه‌ها و اقشار مختلف اینجا جمع شده‌ایم که پیمان مجدد با ولی فقیه و امام عظیم الشان ببندیم و به جهانیان بگوییم که ما بر سر راه آرمان‌های امام (ره) محکم و استوار ایستاده‌ایم.

سردار ریحانی خاطر نشان کرد: ملت ما نشان داد در طول تاریخ ۴۱ ساله انقلاب که نه از تهدیدات دشمنان ترسیده و نه بر اثر تحریم‌ها سست شده‌اند و بر اساس کتاب خدا و آیات خدا محکم بر سر راه شهیدانمان بر اصول و مکتب و تفکر امام مانده‌ایم و خواهیم ماند.

وی گفت: امام عظیم الشأن، انقلاب، مکتب و فرهنگی را بنا نهاد که بعد از گذشت ۴۱ سال از شور، حرارت، طراوت و ماندگاری آن در طول انقلاب کم نشده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: در طول این ۴۰ سال در این مسیر عقب گرد نکرده‌ایم خیلی از کسانی که انقلاب را درک نکردند و امام و دوران دفاع مقدس را ندیدند همانند حججی ها، حجت خدا بر زمین شدند و این بر اساس تفکر و فرهنگ امام (ره) است.

سردار ریحانی ادامه داد: بعد از ۴۱ سال به حمد خدا انقلاب ما پویایی و زنده بودن خودش را دارد، انقلاب‌هایی که همه ما در تاریخ از بزرگی آنها شنیدیم از جمله انقلاب فرانسه، انقلاب روسیه و انقلاب چین، چند سال بعد شاهد عقبگرد بودند.

وی بیان داشت: اما انقلاب ما با خلوص در اعتقادات امام و مقام معظم رهبری محکم باقیمانده است، تفکر، فرهنگ و اعتقادی برای کشوری که روزی تحت استعمار بیگانگان و آمریکا بود اما امام توانست ما را به جایی برساند که بارها به استعمار بزرگ آمریکا سیلی زدیم و نتوانسته است با ما مقابله کند.

 

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: امام این عزت را برای ما آورد و ما را از دره ذلت به قله عزت بالا کشید لذا باید در هر مجلس و جا و هر جغرافیای زمانی از عزت و سربلندی حرف زدیم یادی از امام (ره) کنیم.

وی با اشاره با اینکه امام تفکر جدیدی از دین و همه شعارها و همه پیام‌ها به ما داد، گفت: امروز بسیاری از کشورهای دنیا به ایران تکیه کرده و این کشور به یاری مظلومان شتافته است.

سردار ریحانی افزود: عصبانیت دشمنان از کشور ما به دلیل عزت و سربلندی ما است که این را در ولایتمداری به دست آورده است.

وی امثال قاسم سلیمانی را زاییده این تفکر الهی و ولایتمداری دانست و بیان داشت: دشمن امروز به دنبال گسستن این پیوند محکم امام و امت هستند لذا با تلاش و مدیریت جهادی می‌توانیم نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: امام (ره) ما را به جایی رساند که از یک کشوری که هیچ توان و اراده‌ای در تولید و زیرساخت‌ها نداشتیم امروز موشک و حتی ماهواره توسط فرزندان این آب و خاک تولید می‌شود.

سردار ریحانی گفت: امروز کشور ما در همه بسترها حرفی برای گفتن در دنیا دارد، از این رو دشمنان نمی‌توانند این پیشرفت‌ها را ببینند و به دنبال تضعیف جایگاه عظیم ولایت و گسستن امت با این جایگاه هستند اما به حمد خدا بعد از ۴۱ سال ملت ایران نشان داده بر سر پیمان‌های خود با امام (ره) و راه شهیدان و این تفکر و جهاد مانده و خواهد ماند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار