رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: در خلال راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال مسابقه آدمک برگزار خواهد شد و به کسانی که بهترین آدمک از ترامپ، نتانیاهو، بولتون و ... بسازند هدیه تعلق خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۱۸۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 28 January 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه‌های ستاد دهه فجر استان البرز در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز برگزار شد، ضمن اشاره به ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه(س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، گفت: ۲۲ بهمن امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی است و پیش‌بینی لازم برای اینکه برنامه‌های امسال شکل و نمای این موضوع را  داشته باشد شده است.

روحی یزدی خاطرنشان کرد: امسال طبق روال هر سال برنامه‌های مختلفی در دهه فجر اجرا خواهد شد؛ علاوه بر این، برنامه‌هایی هم در دستور کار قرار دارد که متمایز از سال‌های گذشته است.

این مسئول ادامه داد: استقبال نمادین از حضرت امام در روز ۱۲ بهمن، رژه موتوری از میدان امام خمینی(ره) و میدان حصارک به سمت میدان سپاه، نواختن زنگ انقلاب و برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد از جمله این برنامه‌هاست.

وی با بیان اینکه طبق روال هر سال، هر روز از دهه فجر با یک موضوع نامگذاری شده است، افزود: شنبه ۱۲ بهمن ماه به نام ولایتمداری، انقلابی گری، پیوند ناگسستنی امت و امام، یکشنبه ۱۳ بهمن ماه تفکر دینی، فرهنگ و هنر انقلابی، تمدن نوین اسلامی دوشنبه ۱۴ بهمن ماه جوان انقلابی، جهاد علمی، امید آفرینی، سه شنبه ۱۵ بهمن ماه مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه سبک زندگی ایرانی اسلامی، اعتلای منزلت زن، تحکیم خانواده، پنج شنبه ۱۷ بهمن ماه معنویت، ایثار، شهادت، جمعه ۱۸بهمن ماه قرآن و عترت، وحدت اسلامی، آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(عج)، شنبه ۱۹ بهمن ماه امنیت پایدار، بازدارندگی، پاسداری از انقلاب اسلامی، یکشنبه ۲۰ بهمن ماه مردم سالاری دینی، عدالت اجتماعی، مبارزه با فساد، دوشنبه ۲۱ بهمن ماه جهاد، مقاومت، استکبار ستیزی و سه شنبه ۲۲ بهمن ماه حماسه حضور، عظمت ملت، تکریم سردار دل‌ها نامگذاری شده است.

روحی یزدی افزود: در طول دهه فجر برگزاری مسابقات ورزشی در رشته‌های فوتسال، والیبال، تیراندازی، دارت و طناب‌کشی را خواهیم داشت، همچنین خیمه انقلاب در بقاع متبرکه استان برپا خواهد شد و غرفه‌های کودک، رسانه و ایستگاه انقلاب دایر می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: استان البرز در سینماهای ساویز، پرشین و هجرت میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم فجر خواهد بود و جشنواره فیلم کوتاه البرز بانو هم برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز از برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی در مساجد و پایگاه‌های بسیج سراسر استان خبر داد و گفت: افتتاح منازل مسکونی سیل‌زدگان جنوب کشور توسط سپاه هم در این ایام انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسابقه بهترین تزئین مساجد را هم خواهیم داشت اعلام کرد: در این ایام نیروهای جهادی استان برای ارائه خدمات درمانی و دندانپزشکی به مناطق محروم اعزام خواهند شد.

روحی یزدی گفت: در ایام دهه فجر، مستند آیت‌الله طالقانی و روایت زندگی وی از سیمای استان البرز پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز ۱۲ بهمن رأس ساعت ۱۵ مراسمی ویژه بزرگداشت شهید سلیمانی در مسجد جامع کرج برگزار خواهد شد گفت: مسابقه کتابخوانی با محوریت گام دوم انقلاب و مسابقه نقاشی و خطاطی با موضوع شهید سلیمانی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

 این مسئول با اشاره به برگزاری یک مراسم دیگر در روز ۱۵ بهمن به منظور بزرگداشت یاد شهید سلیمانی در تالار نژادفلاح کرج گفت: مراسم بزرگداشت ۹۰۰ شهید اصناف، انس با قرآن، شب شعر انقلاب و یادواره شهدای قبل از انقلاب از دیگر برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه مراسم نورافشانی در میدان جمهوری اسلامی کرج، امازاده حسن و پارک هامون مهرشهر اجرا خواهد شد، گفت: این مراسم شب قبل از روز ۲۲ بهمن ماه اجرا می‌شود.

روحی یزدی در خصوص راهپیمایی روز ۲۲ بهمن هم گفت: این مراسم ساعت ۹ صبح آغاز و ساعت ۱۱ به اتمام می‌رسد، پنج مسیر برای راهپیمایی در نظر گرفته شده است، مسیر شماره یک از میدان شهدا به سمت چهاراه طالقانی و میدان جمهوری اسلامی، مسیر شماره دو از میدان آزادگان به طرف چهاراه طالقانی و میدان جمهوری اسلامی، مسیر شماره سه از فلکه اول رجایی شهر به سمت بلوار ماهان و میدان جمهوری اسلامی، مسیر شماره چهار از میان جاده به سمت سه راه رجایی شهر و میدان سپاه و میدان جمهوری اسلامی و مسیر شماره پنج از مسجد حضرت ابوالفضل دولت آباد به سمت بلوار علامه جعفری و میدان سپاه و میدان جمهوری اسلامی است.

برچسب ها: روحی یزدی ، دهه فجر ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار