سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل تاکسیرانی کرمانشاه گفت: خودروهای فاقد پروانه برای دریافت مجوزهای لازم اقدام کنند.
کد خبر: ۸۱۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 28 January 2020

سجاد سلیمانی در در خصوص حذف سهمیه سوخت خودروهای فاقد پروانه درگفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: خودروهایی که فاقد پروانه معتبر از سازمان تاکسیرانی هستند. و پروانه فعالیت یا کارتیاری از سازمان نداشته باشند به منزله تاکسی غیر فعال به حساب می آیند. 

وی افزود: و تاکسی های غیر فعال کارت سوختشان ابطال می شود، اینها باید هر چه زودتر نسبت به کارت یاری خود و مجوزهایی که لازم است، اقدام کنندو کارهایی که نیاز است انجام دهند تا از لیست سیاه در بیایند. این برنامه را از اول بهمن ماه اعلام کرده ایم و تا 12 بهمن ماه خواهد بود.

این مسئول ادامه داد: تا کنون افرادی که احساس نیاز کردند کارت سوخت داشته باشند، نسبت به آن اقدام کرده اند، در هر صورت سازمان با آنان که کارتیاری ندارند اتمام حجت کرده، و مطابق با روال قانونی پیش می روند، و مسئولیت با خود راننده تاکسی هاست.


وی با اشاره به اینکه دو دسته آژانس داریم، خاطر نشان کرد: یک تعدادی از آژانس ها زیر نظر تاکسیرانی اند و قاعدتا حوزه نظارتی شان سازمان تاکسیرانی است، تعدادی نیز مربوط به اتومبیل کرایه اند که آن ها نیز مسائلشان باید از طریق اتحادیه پیگیری شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه همچنین در خصوص مراحل مختلف مربوط به  تاکسی های فاقد پروانه، بیان داشت: تعدادی اصلا کارتیاری ندارند که مطمئنا به علت خرید و فروش بوده است، تعدادی نیز به هر علتی کارتیاریشان را تمدید نکرده اند، اینها مشمول برنامه ی مذکور می شوند.

سلیمانی تصریح کرد: ما حدود ۲۲۰ آژانس داریم که ۲۲۰۰ دستگاه خودرو در آن‌ها فعال هستند، پس از این فراخوان اعلام شده آمار صحیح از تاکسی‌ها اتخاذ می‌شود.


  وی تاکید کرد: سهمیه‌های این ماه از ۲۵۰ به ۴۰۰ افزایش یافت، ولی به طور کلی مطابق آمار، تاکسی‌های درون شهری دو گانه سوز ۲۵۰ لیتر بنزینی یا تک سوز ۴۰۰ لیتر، تاکسی‌های ون، که همه تک سوز و بنزینی هستند ۶۰۰ لیتر، آزاد‌های تاکسی تلفنی دو گانه سوز، ۱۲۰ لیتر، بنزینی یا تک سوز ۲۰۰ لیتر و سرویس مدارس دو گانه سوز ۸۰ لیتر بنزینی یا تک سوز ۱۲۰ لیتر، سهمیه دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار