بانوی پارا وزنه‌برداری کرمانشاه گفت: پس از قهرمانی در رقابت‌های کشوری انگیزه زیادی برای ادامه حضور در پارا وزنه‌برداری پیدا کرده‌ام.
کد خبر: ۸۱۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ 27 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فریبا علی اکبری  با اشاره به راه اندازی رشته پارا وزنه برداری بانوان در کرمانشاه اظهار کرد: حدود چهارماه پیش بود که رشته پارا وزنه برداری بانوان در کرمانشاه راه اندازی شد و با وجود اینکه مدت کمی تا رقابت‌های قهرمانی کشور وقت داشتیم، اما تمرینات خود را برای حضور در این رقابت‌ها شروع کردیم.

وی تصریح کرد: هرچند در این مدت به واسطه طولانی بودن مسیر منزل تا باشگاه و هزینه‌های بالای تردد گاها نمی‌توانستم در تمرینات حاضر شوم، اما همه تلاشم را بکار گرفتم تا بتوانم با قدرت در این رقابت‌ها شرکت کنم.

بانوی پاراوزنه برداری کرمانشاه اضافه کرد: خوشبختانه علیرغم مشکلاتی که سر راه داشتم، به اولین دوره رقابت‌های پارا وزنه برداری قهرمانی بانوان کشور اعزام شدم و توانستم در دسته 61 کیلوگرم رکورد 73 کیلوگرم را ثبت کنم و مدال طلا بگیرم.

وی در ادامه از علاقمندی اش به این رشته گفت و افزود: تا چندسال پیش در رشته دوومیدانی و تیراندازی فعالیت می‌کردم و به همه ثابت کرده بودم که معلولیت محدودیت نیست، تا اینکه پارا وزنه برداری بانوان در کرمانشاه راه اندازی شد و در این رشته ثبت نام کردم.

علی اکبری یادآورشد: هرچند به رشته‌ام علاقه زیادی دارم، اما برخی مشکلات و موانع پیش پایم قرار گرفته که کار را برایم سخت می‌کند.

وی افزود: در کنار سختی و بالا بودن هزینه‌های تردد، تجهیزاتی که در سالن استفاده می‌کنیم استاندارد نیست، برای همین قرار است با رئیس هیات جانبازان و معلولین استان دیداری داشته باشیم تا مشکلات را بیان کنیم.

بانوی پارا وزنه برداری کرمانشاه گفت: اگر بتوانم مشکلات را کنار بزنم و مسئولین حمایتم کنند، در رقابت‌های برون مرزی شرکت می‌کنم تا برای استانم افتخار کسب کنم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار