معاون اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به حواشی انحلال تیم سپک تاکرای کرمانشاه اشاره کرد و گفت: به سرمربی این تیم اعلام کرده‌ایم برای حضورشان در رقابت‌های لیگ برتر از آنها حمایت خواهیم کرد، اما اگر خودشان نخواهند به نام کرمانشاه در این رقابت‌ها حضور داشته باشند، بحث دیگری است.
کد خبر: ۸۱۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 27 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،جلال عزیزی ، بااشاره به انتشار خبری در این خبرگزاری مبنی بر وضعیت نامناسب تیم سپک تاکرای کرمانشاه، اظهار کرد: این تیم قرار است طی روزهای شانزدهم تا هجدهم بهمن در رقابت‌های لیگ برتر رشته کواد حضور داشته باشد و برای حضورشان در این رقابت‌ها با عدم حمایت مالی از سوی مسئولین هیات مربوطه مواجه بودند.
وی تاکید کرد: پس از انعکاس مشکلات این تیم در ایسنا، رایزنی‌هایی را با مسئولین هیات انجمن‌های ورزشی کرمانشاه داشتیم و در نهایت قرار بر این شد تا ما از این تیم برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر حمایت کنیم.

معاون ورزش وجوانان کرمانشاه اضافه کرد: به رضا رستمی سرمربی این تیم هم اعلام کرده‌ایم که از تیمش برای حضور در این رقابت‌ها حمایت می‌کنیم، اما این تیم همچنان بر بازی برای استانی دیگر پافشاری می‌کند، بنابراین اگر این تیم علاقه‌ای نداشته باشد که برای استان خودشان در این رقابت‌ها به میدان برود و یا با استانی دیگر قرارداد بسته باشند، بحث دیگری است.

وی در ادامه باتاکید براینکه هایت‌های ورزشی باید از رشته‌هایی که تحت پوشش دارند حمایت‌های لازم را داشته باشند، عنوان کرد: برخی هیات‌های ورزشی استان تعداد زیادی رشته تحت پوشش دارند و لازم است درصورتی که زیرساخت‌های مورد نیاز برای فعال بودن هرکدام از این رشته‌ها در استان وجود دارد، آن را فعال کرده و مورد حمایت قرار دهند.

عزیزی یادآور شد: هرچند تیم‌هایی که در لیگ برتر شرکت می‌کنند، باید برای حضورشان در این لیگ‌ها اسپانسر داشته باشند، اما انتظار داریم هیات‌ها نیز آنها را مورد حمایت قرار دهند و اداره کل نیز در حد توانش به این تیم‌ها کمک می‌کند.

 
 
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار