چندی قبل "رضا سلیم ساسانی" رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با اعلام استعفای خود قصد کناره‌گیری از این سمت را اعلام کرد و این درخواست برای بررسی به هیات رئیسه اتاق اصناف داده شد، اما اکنون هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه اعلام کرده این درخواست را نمی‌پذیرد و رئیس کنونی اتاق اصناف باید تا پایان دوره چهار ساله در مسئولیت خود بماند.
کد خبر: ۸۱۸۰۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵ 27 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حسین بیات عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اعلام استعفای "رضا سلیم ساسانی" رئیس اتاق اصناف کرمانشاه طی روزهای اخیر، گفت: دلیل این استعفا مشغله‌های کاری زیاد و فشار کاری بوده است.

وی ادامه داد: راهبری امور بیش از 60 هزار واحد صنفی در کرمانشاه کار دشوار و حساسی است و آقای ساسانی در زمینه‌های دیگری نیز مشغول به فعالیت است که این ازدحام کاری باعث شده پیشنهاد استعفای خود را مطرح و به هیات رئیسه تقدیم کند.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه هیات رئیسه اتاق اصناف کرمانشاه این استعفا را نپذیرفته و نخواهد پذیرفت، اظهار کرد: آقای ساسانی باید تا پایان دوره چهار ساله که حدود سه سال از آن باقی مانده به عنوان رئیس اتاق اصناف کرمانشاه فعالیت کند.

بیات با بیان اینکه آقای ساسانی در انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف حداکثر آرا را کسب کرده، خاطرنشان کرد: بر اساس توافق هیات رئیسه، آقای ساسانی باید تا پایان دوره جوابگوی اعتماد اتحادیه‌های صنفی باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار