حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان خبر داد؛
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان مدیرکل صداوسیمای استان سمنان با اشاره به تولید برنامه‌های متنوع به مناسبت دهه فجر در استان گفت: پخش زنده راهپیمایی ۲۲ بهمن برای نخستین بار، هم‌زمان در چهار شهرستان استان انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۱۸۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ 27 January 2020

نتیجه تصویری برای حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان

مدیرکل صداوسیمای استان سمنان پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به میزبانی سازمان صداوسیمای استان سمنان ضمن تشریح برنامه‌های صداوسیمای استان به مناسبت دهه فجر و انتخابات نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شبکه استانی سمنان در چهار حیطه صدا، سیما، خبر و فضای مجازی فعالیت می‌کند.

وی با تأکید بر لزوم تبلیغ آرمان‌های انقلابی و ترویج اندیشه‌های اسلامی در سیمای استان بیان کرد: پوشش خبری برنامه‌های دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه و دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر ازجمله رویکردهای مهم این سازمان است.

حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان با اشاره به اینکه در حوزه خبر برای نخستین بار پخش زنده راهپیمایی ۲۲ بهمن هم‌زمان با مرکز استان در سه شهرستان شاهرود، دامغان و گرمسار انجام می‌شود.

توکلیان بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران یکی از بزرگ‌ترین حوادث قرن در جهان است، گفت: تهیه موشن گرافی در ۱۰ قسمت ازجمله برنامه این سازمان ویژه دهه فجر است که با موضوعات مختلفی ازجمله ۲۲ بهمن، پیروزی انقلاب و فجر نور منتشر می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای استان سمنان از تهیه و تنظیم چهار مورد نماهنگ سرودهای انقلابی از شبکه استانی سمنان خبر داد و اضافه کرد: پویش مردمی بهمن تماشایی، انتشار پادکست در فضای مجازی ازجمله برنامه مهمی است که واحد فضای مجازی این سازمان اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بعضی از برنامه‌ها واحد صداوسیما به‌صورت اختصاصی برای ایام‌الله دهه فجر تهیه‌شده است، اعلام کرد: تعدادی از برنامه‌های صداوسیما که به‌صورت مداوم از شبکه استانی پخش می‌شود در دهه فجر با رویکرد و موضوعات مرتبط با این ایام تولید برنامه خواهند داشت.

حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان از تهیه و تولید ۱۰ برنامه متنوع ویژه انقلاب اسلامی ایران در شبکه استانی سمنان خبر داد و گفت: پخش فیلم‌های سینمایی و مستندهای تولیدی و سریال ۱۳ قسمتی با موضوع مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های شاخص این سازمان ویژه دهه مبارک فجر است.

توکلیان در ادامه بابیان اینکه اندیشه انقلاب اسلامی بعد از یک هزار و ۴۰۰ سال در ایران شکل گرفت و تبدیل به یک مکتب بزرگ در تاریخ جهان اسلام شد، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی بعد از ۴۱ سال به‌عنوان یکی از حوادث بزرگ قرن شناخته‌شده است.

وی با تشریح برنامه‌های تلویزیونی این سازمان در حوزه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برنامه‌های پرسمان هفته در این مدت ویژه انتخابات تولید می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای استان سمنان در پایان با تأکید بر اینکه شرکت حداکثری مردم در انتخابات یکی از مهم‌ترین رویکردهای سازمان صداوسیما و شبکه استانی سمنان است، یادآور شد: انتشار موشن گرافی و تهیه برنامه دوربین مخفی انتخابات و تریبون آزاد در اطراف نماز جمعه با عنوان انتخابات و نحوه انتخاب صحیح از دیگر برنامه‌های شاخص انتخاباتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار