معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امام خمینی (ره) خراسان رضوی مطرح کرد:
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه سعی ما بر این است تا تمام وجوهات نقدی را برای بحث بازسازی و مسکن اختصاص دهیم، از مردم خواست کمک‌هایشان نقدی باشد.
کد خبر: ۸۱۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹ 27 January 2020

به گزارش تابناک رضوی، حسین گیلاسی با بیان این مطلب اظهار کرد: کمک‌های مردم استان خراسان رضوی به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان تا تاریخ ۶ بهمن ماه، ۲۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بوده است که این عدد مربوط به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحت نظر کمیته امداد می‌شود.

 

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امام خمینی (ره) گفت: کمک‌های غیرنقدی شامل فرش، زیرانداز، یخچال، گاز، وسایل سرمایشی و گرمایشی، البسه، کفش و مواد خوراکی، روغن، چای، قند، برنج، ماکارونی، آرد و آب معدنی بوده که از مردم جمع‌آوری شده است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به شرایط سختی که در منطقه سیل‌زده سیستان و بلوچستان وجود دارد، سعی ما بر این است تا تمام وجوهات نقدی را برای بحث بازسازی و مسکن اختصاص دهیم، از همین رو بهتر است تا پشتیبانی و کمک‌ها به مردم سیل‌زده این منطقه به سمت وجوه نقدی باشد. همچنین با هدف دسترسی سریع مردم آسیب دیده به کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم خراسان رضوی، هر شهرستان استان متولی کمک به یک بخش و منطقه سیل‌زده سیستان و بلوچستان شده است.

 

گیلاسی گفت: همچنین بهتر است تا مردم کمک غیر نقدی نکنند و یا در حد امکان با مشورت و هماهنگی دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحت پوشش این نهاد، کمک‌های غیر نقدی خود را بپردازند زیرا بعضی از کمک‌های غیر نقدی اقلامی هستند که مورد استفاده مردم آن منطقه نیست.

 

وی در آخر افزود: ما با تمام جدیت آمادگی لازم برای جذب کمک‌های مردم به مردم سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان را داریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار