پس از وقفه پنج ساله؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه نمایش را باید در میان مردم ببریم، گفت: به وسیله تئاتر باید بتوانیم به سمت تعالی و کمال حرکت کنیم و تفکر را در جامعه رواج دهیم.
کد خبر: ۸۱۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ 27 January 2020

محمد جوروند در آیین رونمایی از پوستر دوازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول که شنبه، (پنجم بهمن ۹۸) در محل سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد، بر استفاده از داوران بومی در سال‌های آتی جشنواره تاکید کرد و ادامه داد: اجرای برنامه‌ها نباید فقط برای رفع تکلیف باشد.

همچنین نادر سعادتی‌فرد، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول گفت: فراخوان این دوره از جشنواره چهارم خرداد ۱۳۹۸ در همایش نمایشنامه‌خوانی مقاومت رونمایی و منتشر شد و پس از پایان مهلت ارسال آثار، ۷۵ اثر در ۲ بخش صحنه‌ای و نمایشنامه‌نویسی از استان‌های مشخص شده به دبیرخانه دایمی این جشنواره ارسال شد.

وی افزود: ۴۵ اثر متقاضی شرکت در بخش صحنه‌ای جشنواره بودند که توسط هیات انتخاب از ۲۲ تا ۲۵ دی ۹۸ مورد بازبینی قرار گرفتند و از این میان ۹ اثر برای حضور در بخش نهایی جشنواره انتخاب شد.

در ادامه سروش مداح، رئیس انجمن نمایش دزفول گفت: با حمایت‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این جشنواره پس از پنج سال مجدداً برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه پیش از آغاز جشنواره پنج اجرا در مناطق محروم دزفول برگزار می‌شود، افزود: جشن کودکان انقلاب به عنوان افتتاحیه جشنواره یک روز قبل از آغاز آن در دزفول برگزار می‌شود.

دوازدهمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول از ۱۴ تا ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ با شعار «قصه، بازی و نمایش» در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار