مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت ساخت آزادراه همدان-کرمانشاه، گفت: وزارت راه به دنبال جذب سرمایه گذار برای این پروژه است.
کد خبر: ۸۱۷۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ 25 January 2020

به گزازش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا؛مسعود شریفی ، با اشاره به انجام همزمان هشت پروژه بزرگراهی، سه پروژه راه اصلی و یک پروژه آزادراهی در سطح استان گفت: علی رغم تمام مشکلاتی که در بحث بودجه داریم، خوشبختانه این تعداد پروژه حوزه راه در سطح استان در حال اجرا است.

وی یادآور شد: این پروژه ها شناسنامه دار بوده و در قانون بودجه آمده و اعتبار آنها سالیانه لحاظ می شود.

شریفی با اشاره به ساخت و افتتاح 25 کیلومتر بزرگراه در سال جاری گفت: در حال حاضر نیز هشت پروژه بزرگراهی شناسنامه دار در سطح استان داریم که آخرین آن پروژه قزانچی-پاوه است که نقشه برداری کار در حال انجام است و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه آزادراه همدان-کرمانشاه نیز در مرحله جذب سرمایه گذار قرار دارد، گفت: قرار بود سرمایه گذاران ایتالیایی در این پروژه پای کار بیایند که منتفی شد و در حال حاضر وزارت راه به دنبال جذب سرمایه گذار برای این پروژه است.

شریفی در خصوص مسیر این آزادراه، گفت: در خصوص تعیین مسیر آزادراه، سرمایه گذار و شرایط فنی تعیین کننده است و باید بعد از جذب سرمایه گذار در این زمینه تصمیم‌گیری کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به فعال بودن پروژه آزادراهی در مسیر بیستون به سمت کرمانشاه نیز گفت: این پروژه به صورت مشارکتی 30 به 70 توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در حال انجام است و 30 درصد اعتبار پروژه توسط دولت و 70 درصد آن توسط سرمایه گذار بخش خصوصی تامین می شود.

شریفی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه هم اکنون در دو قطعه کرمانشاه به سمت حمیل و تقویت کمربندی شرقی با اضافه کردن یک باند دیگر در حال انجام است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار