رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: در پی بروز چندین فقره تصادف زنجیره‌ای در پی یخ زدگی معابر شهری شیراز حدود ۸۰ خودرو در نقاط مختلف این شهر با یکدیگر برخورد کردند.
کد خبر: ۸۱۷۰۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰ 24 January 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:سرهنگ مصطفی عباسی افزود: از شامگاه پنجشنبه تاکنون با توجه به برودت هوا به دنبال بارش برف در محورهای شمالی و غربی شهر شیراز تصادف های چند وسیله‌ای رخ داده است.

وی ادامه داد: تصادف های زنجیره‌ای در محورهای گلستان ،حسینی الهاشمی،پل محمودیه ،صدرا و محور منتهی به قلات به دلیل یخ زدگی سطح معابر ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه حدود ۸۰ وسیله نقلیه در طی این تصادفات زنجیره ای در نقاط مختلف شیراز به یکدیگر برخورد کرده است،گفت: این تصادفات خسارتی بوده است و خوشبختانه مصدومیت کلی به دنبال نداشته و تعدادی از سرنشینان این خودروها نیز به دلیل برخورد زنجیره‌ای خودروها دچار کوفتگی و مصدومیت‌های جزیی شده که همه مصدومان نیز بصورت سرپایی در صحنه مداوا شده‌اند.

رئیس پلیس راهور استان فارس در ادامه گفت: با توجه به سردی هوا پیش بینی می شود که از عصر جمعه نیز به تدریج وضعیت مشابه شامگاه پنجشنبه و ابتدای صبح جمعه در سطح معابر شیراز تکرار و یخ زدگی خیابان ها رخ دهد، بنابر این به همه ساکنین شیراز خصوصا در مناطق شمالی و غربی توصیه می شود که تا قبل از غروب آفتاب به منازل خود مراجعه کنند و افرادی که قصد تردد از این مسیرها را دارند نیز تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

وی اظهار داشت: در حال حاضر سفرهای زیادی به سمت شهرستان سپیدان و قلات انجام شده و ظرفیت این مسیرها اکنون تکمیل است و از این رو به شهروندان شیرازی توصیه می شود که از سفر غیرضروری به این محورها اجتناب کرده تا در صورت بروز حادثه خودروهای امدادی و انتظامی بتوانند به موقع در صحنه حاضر شوند.

عباسی در پایان تاکید کرد: دمای هوا در حال حاضر در شیراز پایین است و تا روزهای آینده احتمال یخ زدگی معابر وجود دارد و رانندگان باید قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت فاصله طولی مناسب را در معابر این شهر و محورهای شمالی و مرکزی استان فارس رعایت کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار