قدرت الله ولدی با بیان اینکه بی طرفی در انتخابات ملاک ماست، افزود: با توجه به اینکه وزارت کشور مجری برگزاری انتخابات است، همه کاندیدا‌ها طبق قانون برای ما یکسان و برابر هستند.
کد خبر: ۸۱۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳ 24 January 2020
فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه برگزاری قانونی انتخابات، هویت ‏جمهوری اسلامی بوده و هدف ما ایجاد حماسه انتخابات است، گفت: مشارکت حداکثری شعار ‏ماست و انسجام ملی همین است. ‏

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به ارزیابی عملکرد مدیران شهرستان، افزود: مدیران در شش ماهه اول سال فرصت داشته‌اند با بررسی اقدامات و پروژه‌های دستگاه، خود را قیاس کنند، اما در شش ماه دوم مشخص می‌شود که چه کار کردند و ملاک ما در ارزیابی مدیران، اجرای سند راهبردی شهرستان.

ولدی با تاکید بر اجرای پروژه‌های دهه مبارک فجر، خطاب به مدیران ادارات، تصریح کرد: ملاک همه ما در ارزیابی، وضعیت معیشت مردم و رضایتمندی آنهاست و اگر مردم از عملکرد ما رضایت داشته باشند، یعنی کارمان را درست انجام داده‌ایم.

فرماندار ملایر با اشاره به سفر کاری خود به تهران و دیدار با مسئولان کشوری ضمن تشریح دستاورد‌های این سفر برای شهرستان، گفت: از مدیران درخواست دارم برای کمک به مردم و جذب سرمایه‌گذار از هیچ تلاشی دریغ نکرده و با هر مسئولی که می‌تواند کمکی به ملایر کند، ارتباط بگیرید.

ولدی با بیان این نکته که مسئولیتی که ما داریم مرهون خون شهداست، یادآور شد: مدیران ادارات موظفند با هماهنگی بنیاد شهید به پنج خانواده از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان دیدار مستقیم داشته و از نزدیک پیگیر مشکلات این خانواده‌ها باشند همچنین سرکشی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و مددجویان بهزیستی و رفع مشکلات این افراد باید در اولویت همه ادارات باشد.

این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در خطبه‌های تاریخ ساز نماز جمعه این هفته تهران راهگشای خیلی از مسائل مهم کشور بود، اظهارکرد: رعایت تقوای الهی در کار‌ها و گفتار از اشارات رهبری به آحاد ملت بخصوص مسئولان کشور بود، و فرمودند: اگر نصرت و پیروی می‌خواهید، تقوا پیشه کنید.

فرماندار ملایر با تشکر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با شلیک موشک به پایگاه عین الاسد آمریکا توانستند سیلی محکمی به صورت دشمن بزنند، خاطرنشان کرد: به گفته مقام معظم رهبری حرکت سپاه و تشییع میلیونی پیکر مطهر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی نشان دهنده دست خداست و ایام الله همین است و خدا با ماست.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان نیز با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی موجود، موضوع توجه ویژه به معیشت افراد و مددجویان از وظایف ما در کمیته امداد استان همدان است، گفت: حمایت ویژه دولت و مجلس از کمیته امداد بسیار راهگشا بوده است.

پیمان ترکمانه افزود: استاندار همدان ورود جدی به بحث کمیته امداد و معیشت مددجو‌ها داشته است و با پیگیری وی در سفر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به همدان، مقرر شد ۵۰۰ واحد مسکونی در استان ساخته شود.

وی با اشاره به اینکه در سفر بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به ملایر، تصمیمات مناسبی برای مددجویان کمیته امداد گرفته شد، اظهارکرد: با همت فرماندار ویژه ملایر بسته‌های تبلیغاتی، معیشتی برای مددجویان شهرستان آماده شده است که در وقت مناسب به دست مددجویان می‌رسد.

ترکمانه یادآورشد: با تلاش هایی‌که در استان و با همت فرمانداران در حال انجام است، تا پایان سال ۹۸، ۳۰ هزار نفر خیّر به مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه می‌شود.

مدیران حق استفاده از بیت المال را، له یا علیه کاندیدا ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایر و رئیس ستاد انتخابات شهرستان نیز با بیان اینکه ماده ۵۹ قانون انتخابات تصریح دارد که هیچ مدیری حق استفاده از امکانات دولتی و بیت المال را، له یا علیه کاندیدایی ندارد، گفت: همه ما موظفیم در راستای افزایش مشارکت مردمی تمام توان خود را به کار بگیریم و ملزم به رعایت قوانین انتخابات باشیم

سعید کتابی با بیان اینکه آماده برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان ملایر هستیم، افزود: روسای ادارات و دستگاه‌های شهرستان، هماهنگی لازم را با اعضای ستاد انتخابات در راستای برگزاری باشکوه انتخابات و استقرار شعب اخذ رأی در محل ادارات داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از شعب اخذ رأی در مدارس، مساجد و تکایا مستقر هستند، اظهارکرد: همه ادارات و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی موظف هستند تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان را در راستای برگزاری باشکوه انتخابات اسفند ماه بکار گیرند.

همچنین امروز جلسه هماهنگی و توجیهی پویش اکرام ایتام و محسنین در ملایر با هدف ثبت نام حامیان جدید برای ایتام و محسنین تحت ‏حمایت ‏کمیته امداد با همکاری دستگاه‌های اجرایی در سالن ارشاد با حضور مدیرکل کمیته امداد و مدیرکل آموزش پرورش استان همدان و رابطین فرهنگی کمیته امداد برگزارشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار