امام جمعه کرمانشاه گفت: سپاه پاسداران با در هم کوبیدن مواضع آمریکا در پایگاه عین‌الاسد، هیمنه آمریکای جنایتکار را شکست.
کد خبر: ۸۱۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ 24 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،آیت الله مصطفی علما امروز(چهارم بهمن) در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، با بیان اینکه زبان قادر به بیان عظمت حضرت زهرا(س) نیست، اظهار کرد: حضرت زهرا(س)فردی انسان ساز بودند که سلمان ها، مقدادها و سردار سلیمانی ها در مکتب ایشان پرورش پیدا کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، امام جمعه کرمانشاه همچنین از اقامه نماز جمعه هفته گذشته از سوی مقام معظم رهبری به عنوان یک نماز جمعه معنادار و کم نظیر یاد کرد و افزود: رهبری در خطبه های نماز جمعه از تشییع باشکوه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حمله سپاه به پایگاه عین الاسد به عنوان ایام الله یاد کردند.

آیت‌الله علما با بیان اینکه در هم کوبیدن پایگاه آمریکایی ها در عین الاسد توان ما را نشان داد، تاکید کرد: سپاه پاسداران در حمله به پایگاه عین الاسد هیمنه آمریکا را شکست و سیلی محکمی بر صورت آمریکا نواخت، این در حالیست که پس از جنگ جهانی دوم که بیش از ۷۰ سال از آن می گذرد کسی جرئت حمله به مواضع آمریکا را پیدا نکرده است.

وی در ادامه با اشاره به حضور پرشور مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در مراسم تشیع حاج قاسم سلیمانی، این حضور را نوعی بیعت با امام راحل و زنده نگهداشتن انقلاب دانست و افزود: مردم با وجود اینکه با مشکلاتی مواجه هستند، اما در صحنه های حساس دفاع از نظام حضور پررنگ دارند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به رو سیاهی آمریکا در ماجرای شهادت حاج قاسم سلیمانی، گفت: دشمنان بدانند اگرچه اتفاقاتی مثل سقوط هواپیمای اوکراینی و جان باختن مسافران آن و جان باختن تعدادی از هموطنانمان در مراسم تشییع حاج قاسم دل همه را به درد آورد، اما اینها دلیل نمی شود مردم دست از حمایت از نظام بکشند.

وی با اشاره به اعلام خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی مبنی بر اینکه اجازه سو استفاده دشمنان از این قضیه را نخواهند داد، گفت: عده ای از جوانان از روی کم تجربگی بعد از مشخص شدن علت ماجرای سقوط هواپیما حرکاتی انجام دادند که خیلی زود جمع شد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار