تیم هیات کبدی کرمانشاه در ادامه رقابت‌های لیگ برتر به میزبانی گرگان، متحمل دو شکست شد.
کد خبر: ۸۱۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵ 24 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مختار صیدی رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه ، بااشاره به برگزاری هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: در دیدار اول این رقابت‌ها تیم ما برابر تیم هیات ساری قرار گرفت که این دیدار را با نتیجه 62 بر 29 واگذار کردیم.

وی افزود: در دیدار دوم هم مقابل تیم میزبان یعنی امید جلین به میدان رفتیم که متاسفانه در این دیدار نیز با نتیجه 48 بر 43 مغلوب شدیم.

رئیس هیات کبدی کرمانشاه در خصوص چرایی عملکرد ضعیف بازیکنانش در این دو دیدار گفت: جدایی چهار بازیکنان اصلی تیم در دو هفته گذشته به دلیل مشکلات مالی باعث شد تا مجبور شویم چند بازیکن جوان دیگر جذب کنیم.

وی افزود: برای اینکه بازیکنان جدید تیم در پست‌های تخصصی بتوانند با سایر بازیکنان هماهنگ شوند، به حداقل چند هفته زمان نیاز داریم و هنوز به این هماهنگی نرسیده‌ایم.

صیدی به تجربه کم بازیکنان جدیدش هم اشاره کرد و یادآورشد: از سوی دیگر سن و وزن این بازیکنان جدید هم کمتر از میانگین این رقابت‌هاست.

وی در ادامه بااشاره به میزبانی گرگان در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر کبدی، عنوان کرد: به علت مشکلات مالی تیم مجبور شدیم بازیکنان را با مینی بوس تا گرگان ببریم و از آنجا هم به فاصله چهار ساعت در حالی که خسته بودند وارد میدان رقابت شدند و همین مسئله روی عملکرد آنها تاثیر گذار بود.

رئیس هیات کبدی کرمانشاه در ادامه اعلام کرد: علیرغم دو شکستی که در این هفته از رقابت‌های لیگ داشتیم، با یک پله سقوط در جایگاه پنجم جدول قرار گرفتیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار