امام جمعه کرمانشاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آمریکا سیلی سختی زد و ابهت آمریکا را در هم شکست.
کد خبر: ۸۱۷۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ 24 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوای الهی اظهار داشت: خداوند در آیات قرآن همواره عبادت، خالقیت و تقوا را به رخ انسان می‌کشاند و تقوا باید همواره با فکر و روح انسان توأم باشد.

وی با تسلیت ایام فاطمیه افزود: حضرت محمد (ص) علاقه زیادی به حضرت زهرا (س) داشتند و برای ایشان تعابیری از جمله «فاطمه بضعة منی»، «هی نور عینی» و «ثمرة فؤادی» به کار برده‌اند.

خطیب جمعه کرمانشاه بیان داشت: تعاریف پیامبر اکرم (ص) از حضرت فاطمه (س) به دلیل عظمت وجودی ایشان بود.

آیت الله علما در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ویژگی‌های ملت بزرگ ایران ادامه داد: صبور بودن جزو شاخصه‌های این ملت است و صبر ملت در برابر مشکلات موجب شده به بزرگی دست یابیم.

وی همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته عنوان کرد: ایشان حضور پرشور و گسترده مردم ایران در مراسم تشییع شهید سلیمانی و نیز حمله موشکی به عین الاسد را یوم الله خواندند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: حضور گسترده و پرشور مردم ایران و عراق در مراسم تشییع شهدای مقاومت شهید سلیمانی و شهید المهندس و نیز برگزاری گرامیداشت این شهدا در نقاط مختلف دنیا ابزار قدرت نظام اسلامی است.

سپاه ابهت آمریکا را در هم شکست / ‏‬ همه نیروهای نظامی ما در این موفقیت سهیم هستند

آیت الله علما با بیان اینکه سپاه به آمریکا سیلی سختی زد و ابهت آمریکا را در هم شکست، خاطر نشان کرد: در هم کوبیدن پایگاه قدرتمندترین کشور جهان یک کار بسیار بزرگ است و بعد از جنگ جهانی دوم کسی این چنین سیلی به آمریکا نزده بود.

وی تصریح کرد: همه نیروهای نظامی ما در این موفقیت سهیم هستند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور میلیونی مردم را در مراسم تشییع شهید سلیمانی بیعت مردم با خط امام و زنده نگه داشتن انقلاب دانستند، عنوان کرد: این حضور نشان از کمرنگ نشدن انقلاب نزد مردم است علیرغم اینکه برخی از آنها اعتراض‌هایی دارند و گلایه مند هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: آمریکا بزدلانه سردار سلیمانی را به شهادت رساند و این روسیاهی برای آنها در تاریخ برای همیشه به ثبت خواهد رسید.

وی با ابراز تأسف از حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و نیز جان باختن عده‌ای از هموطنان در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی تصریح کرد: این حوادث باعث تأسف همه ملت ایران شد.

آیت الله علما در ادامه با اشاره به برخی حوادث اخیر خاطر نشان کرد: عده‌ای فریب خورده به سردار شهید سلیمانی اهانت و جسارت کردند اینها باید بدانند که باید در کنار مردم باشند و کار آنان نتیجه‌ای نخواهد داشت.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار