استاندار کرمانشاه گفت: سفیر واقعی صلح در جهان، شهید حاج قاسم سلیمانی بود که با ایستادگی و مقاومت در مقابل جنایت‌ها و کشتار‌های وقحیانه داعش قادر شد که بسیاری از کشور‌ها را از دست جنایت‌های خطرناک آنان نجات دهد.
کد خبر: ۸۱۶۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ 23 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل استانداري؛ مهندس هوشنگ بازوند در نشست با سفيران صلح و سازش استان كرمانشاه تصريح كرد: هر اقدامي كه در جهت صلح و سازش و حل مشكلات اجتماعي جامعه باشد علاوه بر اينكه رضايت عموم جامعه را به دنبال دارد رضايت خداوند متعال را نيز به دنبال دارد.

وي با اشاره به اقدامات و تلاش هاي بسيار ارزشمند "شهيد والامقام سردار دلها حاج قاسم سليماني" در صلح و امنيت در منطقه و ايستادگي در مقابل ظالمان اظهار داشت: شهيد حاج قاسم سليماني سفير صلح واقعي بود كه با ايستادگي و مقاومت در مقابل جنايت ها و كشتارهاي وقحيانه داعش قادر شد كه كشورهاي بسياري را از دست جنايت هاي خطرناك آنان نجات دهد.

وي بيان داشت: تمام جهان اقدمات خطرناك داعش را مشاهده كرد لذا اگر برنامه هاي مقاومت و مقابله با ظلم "شهيد حاج قاسم سليماني" نبود بسياري از كشورها درگير با اين پديده بسيار خطرناك و شوم مي شدند بنابراين در تشييع اين سردار بزرگ اسلام ديديم كه نه تنها مردم ايران بلكه بسياري از آزاديخواهان جهان چگونه ياد و نام اين شخصيت والامقام را گرامي داشتند.

استاندار كرمانشاه همچنين با اشاره به تلاش هاي بسيار ارزشمند شهيد حاج قاسم سليماني در بازگشايي مرز خسروي افزود: بازگشايي مرز خسروي مرهون تلاش هاي ارزشمند "سيد شهداي جبهه مقاومت جهان اسلام حاج قاسم سليماني است" كه با شجاعت و برنامه ريزي دقيق توانست در مسير زائران از مرز خسروي به سمت كشور عراق امنيت و آرامش را به ارمغان بياورد.

مهندس بازوند در ادامه به عملكرد بسيار مطلوب و ارزنده سفيران صلح و سازش در استان كرمانشاه اشاره كرد و اقدامات و برنامه هاي اين افراد را در جهت رضاي خداي متعال و عموم مردم عنوان كرد.

وي ادامه داد: وقتي كه فردي با درايت و مجرب براي صلح و سازش بين مردم جامعه وارد عمل مي شود قطعا خداي متعال يكسري كلمات را بر زبان اين افراد جاري مي كند و اين يك كار بسيار ارزشمند است كه منجر به نهادينه شدن فرهنگ بخشش و گذشت در جامعه مي شود.

مقام عالي استان گفت: زماني كه يك جامعه قادر باشد كه مشكلات خود را حل كند بدون شك چنين جامعه اي يك جامعه توسعه يافته است كه باعث مي شود بسياري از مشكلات از جمله هزينه ها در خصوص شكايت و دادرسي براي مردم كاهش پيدا كند لذا انجام چنين كاري در استان كرمانشاه نشان از يك فرهنگ بسيار بالا در جامعه دارد.

وي گفت: در استان كرمانشاه بواسطه افراد با تجربه و صاحب نامي كه در موسسه سفيران صلح حضور دارند خوشبختانه نتايج بسيار خوبي در زمينه صلح و سازش يه دست آمده است كه همگي قدردان تلاش هاي اين افراد بزرگوار و دلسوز هستيم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار