رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه اجرای طرح «هر مسجد، یک حقوقدان» در شهرستان هرسین، به درخواست‌های ۳۰۰ نفر رسیدگی کرد.
کد خبر: ۸۱۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ 23 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس؛در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی قضایی و حقوقی در قالب طرح «هر مسجد، یک حقوقدان» که با همکاری سازمان بسیج حقوق‌دانان و دادگستری استان کرمانشاه در دست اجرا است؛ امروز رئیس کل دادگستری استان و جمعی از قضات و حقوقدانان بسیجی با حضور در مسجد آیت‌الله حجتی شهرستان هرسین ضمن ارائه مشاوره‌های حقوقی به مردم به مشکلات حقوقی و قضایی آنان رسیدگی کردند.

توسلی‌زاده، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در این طرح ضمن بررسی پرونده‌های مختلف، دستورات لازم در راستای حل مشکلات مردم را صادر کرد.

توسلی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در حاشیه این دیدار، اظهار داشت: تلاشمان در راستای حل مشکلات مردم است، اگر شکایت و مشکل قضایی مردم قابل حل باشد حتما دستورات لازم صادر می‌شود و اگر هم شکایت توجیه نداشته باشد، مخاطب را توجیه می‌کنیم.

وی با بیان اینکه به‌دنبال کاهش پرونده‌های ورودی و تکریم ارباب‌رجوع هستیم، گفت: در مساجد در قالب طرح هر مسجد یک حقوقدان با مردم حرف می‌زنیم سعی می‌کنیم سواد قضایی و سطح آگاهی حقوقی آن‌ها را بالا ببریم.

گفتنی است، در این برنامه بیش از 300 نفر از مردم شهرستان هرسین به طور مستقیم مشکلات خود را با رئیس کل دادگستری استان مطرح کردند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار