فضل الله رنجبر در گفتگو با تابناک:
فرماندار کرمانشاه گفت: افزایش ظرفیت تولید مساوی با اشتغال، رفع بیکاری،افزایش درآمد و رونق اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۸۱۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 23 January 2020
فضل الله رنجبر در حاشیه مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر استان درگفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:صادرکنندگان در عرصه تولید ایجاد اشتغال و بالابردن درآمد تلاش و کوشش و مجاهدت می کنند و صمیمانه از زحمات تولیدکنندگان قدردانی می کنم.

وی در ادامه افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما برای حفظ استقلال، بالا بردن مقاومت و استقامت کشور را در مقابل بیگانگان و توطئه‌های آنها و برای اینکه دست به سمت بیگانگان دراز نکنیم باید نگاهمان به درون کشور باشد و تولید را تقویت کنیم، قطعاً تولید یکی از راه‌های اثرگذار در ایجاد اشتغال و حل مشکلات اقتصادی کشور است.

فرماندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه واحدهایی دراستان وجود دارند که از ظرفیت کامل آنها برای تولید استفاده نمی‌شود و یا واحدهایی که در بخش های مختلف صنعتی کشاورزی خدماتی راکدند تصریح کرد: باید بتوانیم با حمایت خوب و شایسته این واحد ها را به چرخه تولید بازگردانده و فعال کنیم، اینگونه می توانیم در عرصه رفع مشکل بیکاری حرفی برای گفتن داشته و اقدامات خوبی انجام دهیم.


رنجبر گفت: برای بالابردن ضریب صادرات باید نگاه ویژه‌ای به کیفیت کالا باشد، هر چقدر که ما به کیفیت توجه جدی داشته باشیم قطعاً نیازی که در آن سوی مرزها برای صادرات هست افزایش می‌یابد، اعتماد به کالای تولیدی ما بالاتر رفته،ضریب تولید با افزایش صادرات بالاتر میرودو افزایش ظرفیت تولید مساوی است با اشتغال، درآمد بیشتر و و رونق اقتصادی، بنابراین صادرات نقش بسیار مهمی در تولید و رونق اقتصادی کشور دارد.

وی همچنین با بیان اینکه تجلیل از صادرکنندگان توسط اتاق بازرگانی و سازمان صنعت معدن و تجارت در زمینه تشویق صادرکنندگان صورت گرفته حرکت بسیار خوبی است، عنوان کرد:از سیاست های مهم دولت است بها دادن به صادرکنندگان و تولیدکنندگان است، با توجه به تاکیدات استاندار در رابطه موضوع تولید و اشتغال باید در این زمینه روان سازی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی صورت گیرد.

فرماندار کرمانشاه در پایان تصریح کرد: یکی از مشکلات در عرصه تولید و صادرات قوانین و مقررات هستند که انعطاف پذیری لازم را برای افزایش تولید و صادرات برخوردار نیستند،باید در این موضوع بازنگری کرده و بدنه کارشناسی و مدیریتی استان همه باید در کنار هم تسهیل گر تولید و صادرات باشیم.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار