شهردار کلانشهر اراک
شهردار کلانشهر اراک، از فعالیت ۸۰۰ نیروی اجرایی شهرداری و ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات زمستانه، جهت برف روبی به موقع معابر اراک خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲ 23 January 2020

به گزارش تابناک مرکزی شفیعی شهردار کلانشهر اراک، گفت: در راستای ارایه خدمات هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان در برف روبی و پاکسازی به موقع معابر، در سطح شهر کلیه اکیپ های اجرایی ستاد زمستانه شهرداری در حالت آماده باش صد درصدی بودند و حداقل ۸۰۰ نفز از نیروهای اجرایی، ستادی، مدیریتی و خدماتی و بالغ بر ۱۰۰ دستگاه از انواع ماشین آلات و تجهیزات سبک و سنگین شهرداری کمک کردند تا عملیات پاکسازی و برف روبی معابر به نحو مطلوبی انجام شود.

شفیعی اظهار کرد: در عملیات برف روبی و پاکسازی معابر تلاش شد کمتر از نمک استفاده شود و از مخلوط شن و ماسه و کمی نمک جهت جلوگیری از لغزندگی و یخ زدگی معابر استفاده شود.

شهردار کلانشهر اراک، ادامه داد: در ساعات ابتدایی بارش که ترافیک شهر سنگین بود، به صورت اضطراری از مخازن تعبیه شده شن و ماسه در سطح معابر، جهت جلوگیری از لغزندگی استفاده شد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان نیز کمک بسزایی در این امر داشتند و خوشبختانه شاهد مشکل خاصی در سطح شهر نبودیم و مسیر بزرگراه های اصلی نیز با اقدام به موقع برف روبی، باز شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار