عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: با بودجه فعلی قطار شهری ۸۰ سال دیگر به طول می‌انجامد.
کد خبر: ۸۱۶۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵ 22 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،حجت الله موسوی اجاق اظهار داشت: تغییر منوریل به قطار سبک شهری در کرمانشاه به یک بحث مضحک تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه قطار شهری از طرف دولت وقت به کرمانشاه تحمیل شده است: افزود با این وضع بودجه‌ای که دولت و شهرداری برای قطار شهری پرداخت می‌کنند، قطار شهری کرمانشاه ۸۰ سال دیگر به طول خواهد انجامید.

عضو شورای شهر کرمانشاه بیان داشت: شهرداری بودجه‌ای برای قطار شهری ندارد و حقوق سه ماه از روزمزد و شرکتی‌های شهرداری عقب افتاده است که اگر شهرداری بودجه داشت، حقوق آنها را پرداخت می‌کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر شهرداری بودجه داشته باشد برای آسفالت و کارهایی در این زمینه برای استفاده مردم استفاده می‌شود عنوان کرد: پولی از طرف ما نیست و دولت هم مشخص شده در ده سال اخیر اعتباری که برای قطار شهری در نظر گرفته کمتر از تورم آن سال است، یعنی عملاً هیچ اتفاقی در قطار شهری نمی‌افتد.

موسوی اجاق با اشاره به اینکه ۲۸۰ میلیارد تومان فروش اوراق طی امسال برای قطار شهری مصوب شده است، گفت: قطار شهری بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و دولت تا به امروز نشان داده است که به تعهدات عادی خود عمل نکرده چه برسد به تعهد برای قطار شهری کرمانشاه عمل کند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار