مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به بازگشایی راه ۵۰ روستای استان که به دلیل بارش برف مسدود شده بود، گفت: هم اکنون تمام راه‌های مواصلاتی باز است.
کد خبر: ۸۱۶۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 22 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،فریبرز کرمی با اشاره به بارش برفی که طی 24 ساعت گذشته در اکثر محورهای استان داشتیم، اظهار کرد: با اقداماتی که انجام شده، هم اکنون تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان باز است.

کرمی از برف‌روبی بیش از 1863 کیلومتر از راه‌های اصلی سطح استان در این مدت خبر داد و عنوان کرد: طی حدود پنج ساعت کولاکی که داشتیم به 107 خودرو گرفتار در برف نیز امدادرسانی شد.

به گفته این مسئول، در این مدت 780 تن شن و نمک در راه‌های استان مصرف شده و بیش از 164 نیرو و 109 دستگاه ماشین‌آلات نیز پای کار بوده است.

وی همچنین از برف‌روبی 922 کیلومتر از راه‌های روستایی استان هم خبر داد و عنوان کرد: راه حدود 50 روستای استان مسدود شده بود که اکنون بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از مصرف 130 تن شن و نمک در راه‌های روستایی استان نیز یاد کرد و گفت: در راه‌های روستایی نیز 45 نیرو و 31 دستگاه ماشین آلات پای کار بودند.

کرمی با بیان اینکه در برخی از محورهای استان هم اکنون نیز درگیر کولاک مقطعی هستیم و تردد در این محورها با زنجیرچرخ امکان دارد، یادآور شد: این محورها شامل محور اسلام آبادغرب در منطقه حسن‌آباد و چهارزبر، سرمیل در دالاهو، قلاجه در گیلانغرب، مله‌ماس در سنقر و تمامی محورهای اورامانات شامل پاوه، ثلاث باباجانی، جوانرود و روانسر است.

وی ادامه داد: با توجه به برودت هوایی که داشتیم، نمک‌پاشی در محورهای مواصلاتی به جهت جلوگیری از یخ زدگی نیز از صبح امروز آغاز شده است.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار