فرزین معتمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، گفت: مرحله‌ی دوم کمک‌های مردمی به مناطق سیل زده ارسال می‌شود و کلیه پایگاه‌های سیار جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان کرمانشاه آماده دریافت کمک‌های غیر نقدی از سوی مردم هستند.
کد خبر: ۸۱۶۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 22 January 2020

فرزین معتمدی در گفتگوبا خبرنگار تابناک کرمانشاه ‌در خصوص خدمات ارائه شده به سیل زدگان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: تا کنون یک محموله به این منطقه ارسال شده است و محموله‌ی دیگر، طی امروز یا فردا ارسال می‌شود.

وی در خصوص نیرو‌های اعزامی به این مناطق خاطر نشان کرد: تا کنون نیرویی از هلال احمر کرمانشاه به این مناطق اعزام نشده است.

معتمدی با اشاره به اینکه تا کنون ۷۰۰ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته شامل ۲۰ تن مواد غذایی از جمله برنج، روغن، قند، حبوبات، چای و بسته‌های کنسروی به مناطق سیل زده ارسال شده است، افزود:مرحله دوم کمک‌های مردمی مثل اقلام زیستی، برنج، حبوبات، پتو و البسه به اضافه ۳۰ هزار پک آب معدنی اهدا شده شرکت آب منطقه‌ای در حال بارگیری است و به زودی به این مناطق ارسال می‌شود.

وی مبلغ کمک‌های نقدی از سوی مردم کرمانشاه را ۲۵ میلیون تومان عنوان کرد و گفت:همشهریان می‌توانند همچنان کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب جاری ۹۹۹۹۹ واریز کنند. یا از طریق کد دستوری ستاره ۱۱۲ مربع از طریق تلفن همراه اقدام کنند.

معتمدی در پایان تاکید کرد: کلیه پایگاه‌های سیار جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های استان کرمانشاه آماده دریافت دریافت کمک‌های غیر نقدی هستند.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار