رییس موسسه جهاد اقتصادی از لزوم مطرح شدن مطالبات مردمی در رسانه ها به جای خیابان ها خبر داد.
کد خبر: ۸۱۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 22 January 2020

ارزش یک نیروی انسانی معادل ۱۰ حلقه چاه نفت/هر جوان ایرانی یک قاسم سلیمانی/ به تعویق انداختن امورات اداری موجب دلسرد شدن سرمایه گذاران

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مهرزاد لیموچی با حضور در دفتر این خبرگزاری با اشاره به قانونی بودن و لزوم مطالبه گری رسانه ها اظهار کرد: رسانه ها بایستی حلقه واصل بین مردم و مسئولین باشند که خبرگزاری تابناک دراین عرصه پیشتاز بوده است. درد دل مردم بجای مطرح شدن در کف خیابان ها باید برای پیگیری در رسانه ها و با نگاه واقع بینانه مطرح تا مشکلات مرتفع شود؛ بدین معنا که برای هر مشکلی راه حلی وجود دارد.

او در ادامه تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای پای کار آمدن مردم بوده که مسئولین باید مسیر را برای آن ها هموار سازند؛ به طور مثال بخش خصوصی بیش از پیش فعال شود که این امر از دل جوانان انقلابی بیرون خواهد آمد. شهید حججی یکی از الگوهای مناسب و از جوانان انقلابی بود که پای مکتب مقام معظم رهبری رشد کرده و با جان خود مقابل غده سرطانی داعش ایستاد؛ حججی در اراده، شجاعت و ایثارگری پیشتاز بود.

رییس موسسه جهاد اقتصادی ضمن بیان این که نباید منتظر کمکهای خارج از کشور بود تصریح کرد: دشمن اصلی آمریکا، شیطان بزرگ است. شهید قاسم سلیمانی مقابل تروریست ها یعنی رژیم عربستان سعودی، آمریکا، اسرائیل، انگلیس و هم پیمانان که فرزند خود یعنی داعش را پرورش دادند ایستادگی کرد تا این غده سرطانی را از بین ببرد که آمریکا از این اقدامات بسیار ناراضی بود. به همین دلیل بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، فضای تخریبی علیه سردار حاجی زاده ها با قصد زدن ریشه انقلاب شکل گرفته و این دقیقا توطئه دشمن هست و ملت باید آگاهانه مراقبت کنند و وارد میدان بازی دشمن نشوند.


مهرزاد لیموچی که علاوه بر ریاست موسسه جهاد اقتصادی، دبیرکل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام نیز می باشد تصریح کرد: ما در مجمع دوستی جوانان جهان اسلام، شهید حججی ها هستیم؛ مقابل نماد کفر و شیطانی در دنیا که در راس آن امریکای جنایتکار است می ایستیم. ما اهل خون دادنیم و باید این موضوع را در جامعه طنین انداز کنیم که این وظیفه برعهده رسانه ها است.

او در ادامه با اشاره با هدف مجمع که وحدت در تمامی امور فرهنگی، اقتصادی و مذهبی است خاطر نشان کرد: تا مادامی که به نیروی انسانی به چشم منابع انسانی نگاه شود رشد در وجهه واقعی صورت نخواهد کرد؛ نیروهای انسانی، سرمایه های انسانی هستند که ارزش هریک بیش تر از ۱۰ حلقه چاه نفت است. در صورت تغییر دیدگاهمان نسبت به نیروی انسانی، نیروی راهبردی پرورش داده شده و سپس می توان گام راهبردی برداشت، بدین معنا که سردار سلیمانی ها باید ۸۰ میلیون نفر باشند.

رییس موسسه جهاد اقتصادی در پایان گفت: کرمانشاه در بحث اقتصادی نیازمند سرمایه گذاری است تا بتواند ریشه فقر و بیکاری را ریشه کن کند. در این راستا مردم و مسئولین باید پیش گام و بسیج شده تا در کمترین زمان ممکن مشکلات حل شود؛ به تعویق انداختن امورات اداری موجب دلسرد شدن سرمایه گذاران می شود.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار