در چهارمین روز کاری هفته، بازار ارز و طلا در آرامش نسبی به سر بردند.
کد خبر: ۸۱۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰ 21 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صرافی های بانکی امروز قیمت دلار و یورو را تغییر ندادند و به مانند روز گذشته قیمت خرید دلار ۱۲۸۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۲۹۵۰ تومان تعیین شد. در این صرافی ها قیمت خرید یورو نیز ۱۴۳۵۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۴۴۵۰ تومان اعلام شد.


براساس این گزارش،در بازار آزاد داخلی نیز تغییر خاصی در قیمت ها نداشتیم و هر دلار آمریکا ۱۳۴۶۰ تومان معامله شد.قیمت یورو نیز تغییر محسوسی نداشت و در حال حاضر ۱۵۰۰۰ تومان قیمت دارد.

همچنین ،دربازار طلای داخلی اما شاهد کاهش محسوس قیمت ها بودیم و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۹۵۰۰۰ تومان قیمت داشت.هر مثقال طلای ۱۷ عیار نیز با کاهش ۱۰۰۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۲۱۴۸۰۰۰ تومان قیمت خورد.

گفتنی است،بازار سکه نیز کاهش محسوس قیمت ها را تجربه کرد و هر قطعه سکه طرح جدید یا امامی ۴۸۵۸۰۰۰ تومان قیمت داشت.هر قطعه سکه طرح قدیم نیز با کاهش ۲۰۰۰۰ تومانی، ۴۸۴۰۰۰۰ تومان قیمت خورد.نیم سکه و ربع سکه نیز این کاهش ها را تجربه کردند و به ترتیب ۲۴۷۰۰۰۰ تومان و ۱۴۷۰۰۰۰ تومان قیمت داشتند.

لازم بذکر است،در بازار طلای جهانی نیز شاهد کاهش قیمت ها بودیم و هر انس طلا با ۷ دلار کاهش در حاضر ۱۵۵۳/۸ دلار قیمت دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار