تیم بعثت کرمانشاه در هفته دوم نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته دو فوتبال کشور در دیداری خارج از خانه برابر تیم نفت و گاز گچساران به تساوی یک بر یک دست یافت.
کد خبر: ۸۱۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 21 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،کیومرث لرستانی سرپرست تیم بعثت ، با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در این دیدار، اظهار کرد: باوجود اینکه تیم حریف یکی از تیم‌های خوب لیگ امسال است، اما بازی قابل تحسینی برابر آنها به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: بازیکنان ما تا دقایق انتهایی بازی، بازیکنان حریف را در زمینشان حبس کرده بودند و اجازه حمله به مهاجمان آنها نمی‌دادند.

وی تصریح کرد: با بازی خوبی که برابر این تیم داشتیم باعث شد تا دقیقه 92 با یک گل از حریف پیش بیفتیم، اما در نهایت یک دقیقه مانده به پایان بازی گل تساوی را خوردیم.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه اضافه کرد: در این دیدار با غیرت و شهامت بازی کردیم، اما شانس با ما یار نبود و نتوانستیم پیروز از زمین بازی خارج شویم.

وی در ادامه از بازگشت پوریا درکه سرمربی سابق این تیم هم خبر داد و گفت: آقای درکه بنا به دلایل شخصی چند هفته‌ای را از تیم جدا بود، اما اخیرا دوباره به تیم بازگشته و بازگشتش جانی دوباره به رگ‌های تیم وارد کرده است.

لرستانی به جایگاه تیمش در رده‌های انتهایی جدول لیگ هم اشاره کرد و گفت: درحال حاضر تیم بعثت در رده دوازدهم جدول قرارگرفته، اما هنوز تا پایان رقابت‌های لیگ یازده بازی دیگر در پیش داریم و می‌توانیم از قعر جدول رهایی پیدا کرده و حتی صدرنشین شویم.

وی تاکید کرد: خوشبینم که تیم ما در نیم فصل دوم رقابت‌ها بسیار بهتر از نیم فصل اول عمل خواهد کرد و می‌توانیم صعود کنیم.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار