معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز از تشدید بازرسی‌ها و رصد بازار در ایام پایانی سال خبر داد و گفت: ۳ کانکس برای ثبت شکایات مردمی در مورد گران فروشی و دیگر تخلفات صنفی در کرج مستقر می‌شود.
کد خبر: ۸۱۶۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶ 21 January 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ جهانگیر شاهمرادی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد،  اظهار داشت: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار دقت بر نظارت و کنترل قیمت‌ها در ایام پایانی سال از اهمیتی بالایی برخوردار است که باید از سوی سازمان صمت، اصناف و تعزیرات حکومتی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نظارت دقیق بر بازار نیازمند همکاری و تعامل شهروندان با مسئولان متولی است در این راستا به منظور دسترسی آسان شهروندان استان به مراکز رسیدگی به شکایات تخلفات صنفی کانکس‌های رسیدگی به شکایات در سه نقطه از شهر کرج مستقر می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه  بر اساس مصوبه جلسه گذشته، شهرداری کرج و اتاق اصناف مکلف به استقرار و جانمایی کانکس و ارائه یک دستگاه اتوبوس شهری  برای واحد استقرار سیار بازرسین شدند،بیان کرد: جانمایی این کانکس‌ها در سه نقطه چهارراه طالقانی، سه راه گوهردشت و المهدی حصارک پیشنهاد شد که در حال حاضر محل چهارراه طالقانی آماده تحویل به اتاق اصناف بوده و دو نقطه دیگر نیز در آینده ای نزدیک تحویل می‌شود  تا فعالیت خود را آغاز کند.

شاهمرادی با بیان اینکه تدابیر لازم برای تهیه میوه شب عید و دیگر اقلام مصرفی مردم از موضوعات مهمی دیگری است که نیازمند اهتمام و پیگیری است،گفت: در این زمینه هم برنامه‌ریزی لازم در حال انجام است و این اقلام باید به راحتی و بدون مشکل در اختیار مردم قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار