مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از رقابت ۲۴ گروه در هجدهمین مهرواره هنرهای نمایشی خبر داد.
کد خبر: ۸۱۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 20 January 2020

به گزارشخبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از مهر،مهناز فتاحی با بیان اینکه هجدهمین مهرواره هنرهای نمایشی روز چهارشنبه و پنج شنبه دوم و سوم بهمن ماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: ۲۴ گروه نمایشی اعضا و مربیان کانون پرورشی کودکان و نوجوانان نمایش را اجرا خواهند کرد که از این تعداد سه گروه به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این نمایش عروسکی، زنده و یا تلفیقی از این ۲ مورد خواهد بود، افزود: نمایش یکی از واسطه‌های تربیتی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ادامه داد: محتوای نمایش و پیامی که نمایش برای کودکان دارد بسیار مهم است و والدین، معلمان و مربیان می‌توانند از شیوه نمایش عروسکی به عنوان یکی از وسایل مهم ارتباط جمعی و آموزشی با کودکان بهره بگیرند.

این مسئول تصریح کرد: در دنیای کودکانه، بازی و عروسک ابزاری است برای نیل به رشد شخصیت، اعتماد به نفس، احساس استقلال، وسعت عقل و پرورش قوه‌خیال کودکان از سوی والدین، معلمان و مربیان است.

فتاحی مهم‌ترین تأثیر فعالیت نمایش عروسکی را کمک به کشف و شکوفایی استعداد و خلاقیت در کودکان و نوجوانان دانست و گفت: یکی از هدف‌های اصلی کانون پرورش کودکان و نوجوانان کشف و پرورش استعدادها است و این هدف از طریق فعالیت نمایش عروسکی دست یافتنی است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار