عباس سروری در گفتگو با تابناک:
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: همه تلاش ما با تشکیل کارگروه های تخصصی در راستای اجرای برنامه های ایام الله دهه فجر، بهره مندی مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۱۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 20 January 2020

عباس سروری در خصوص برنامه های ایام الله دهه فجردر گفتگو باخبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: به برکت خون شهدا، راه انقلاب اسلامی همچنان در عرصه های مختلف رو به پیشرفت است و گام های بلند انقلاب اسلامی در در اقصی نقاط دنیا به خوبی نمایش داده می شود.

وی افزود: برنامه ریزی های ستاد دهه فجر با 22 کارگروه تخصصی آغاز شده، البته دیرکرد به دلیل شرایط موجود در کشور و شهادت سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی بود، اما ابلاغ کارگروه ها به موقع تقدیم مسئولین شده و با برنامه ریزی ها، روحیه انقلابی و جهادی همکاران ما فرصتی که سوخته را به شرایطی تبدیل می کنند که مردم در نقاط مختلف استان بهره برداری خوبی از دستاوردهای انقلاب و همچنین نگاه مثبتی به آینده مملکت داشته باشند.

این مسئول با بیان اینکه با برنامه هایی که در کارگروه های تخصصی ارائه داده شده، قرار است یک دل و یک صدا آرمان های انقلاب را یادآوری کنیم، تاکید کرد: با همکاری مسئولین در کرمانشاه و شهرستان ها و همچنین همکاری همه اعضا با مسئولین کارگروه ها همگی بسیج می شوند و برنامه شاخص ارائه می دهند.

سروری در پایان تصریح کرد: با همت همکاران در شهرداری، فضاسازی مناسبی برای روح و روان مردم و در جریان قرار گرفتن آنها از برنامه ها، ایجاد می شود، چون فضا فضای غم انگیزی است، برنامه ها به طور رسمی از دهم بهمن آغاز می شود، با عنایت به اینکه 22 بهمن مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی است برنامه ریزی مناسبی برای برپایی برنامه ای در شان و طراز این شهید والا مقام انجام می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار