محسن رخصی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته امداداستان کرمانشاه گفت:طی ۹ ماهه امسال ۲۲ میلیارد وام کار گشایی به صورت قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۱۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 20 January 2020

محسن رخصی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:در۹ ماه نخست سال جاری بیش از ۴۵۰۰ فقره وام کار گشایی قرض الحسنه با اعتبار بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان از طریق صندوق امداد ولایت به خانوارهای تحت پوشش و افرادی که به کمیته امداد مراجعه می کنند در غالب وام کار گشایی پرداخت شده است.

وی در ادامه درخصوص طرح پویش ۵ هزار حامی توضیح داد و افزود: کمیته امداد در سالیان گذشته به اجرا و حمایت از ایتام تحت حمایت پرداخته و حدود۷هزار نفر از ایتام و ایتام محسنین کمیته امداد توسط ۲۱ هزار نفر حامی ، حمایت می شوند که یکی از کارهای زیبای که در سال های اخیر توسط حامیان و خیرین انجام و استقبال خوبی نیز از این طرح شده، در این پویش مردمی برنامه ریزی کردیم از ظرفیت های موجود استان استفاده کنیم تا ۲۵ هزار حامی به جمع حامیان کمیته امداد بپیوندند.

رخصی خاطر نشان کرد: همچنین سرانه پرداختی به ایتام تحت حمایت را افزایش دهیم که این رقم ماهیانه ۳۶۰ هزار تومان است که با جذب حامیان بیشتر به ۵۰۰ هزار تومان افزایش و به طور میانگین حامیان تحت پوشش کمیته امداد هر یک نفر ۳ حامی دارد که با این جذب حامی این رقم رابه ۶ حامی افزایش می‌دهیم.

رئیس کمیته امداد استان از کسب رتبه اول زکات در کشور خبر داد و تصریح کرد: کمیته امداد استان کرمانشاه و دبیر خانه اهدای زکات استان در سال جاری در بحث زکات توانست رتبه برتر کشور را کسب کند که از نظر تحقق برنامه ی سال جاری و عملکردکمیته امداد و شواری زکات استان قابل دفاع است و توانستند این رتبه را کسب کنند.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار