معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه از مسئولین خواست تا مراقب باشند برنامه‌های دهه فجر تریبون کاندیداهای انتخابات نشود.
کد خبر: ۸۱۵۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵ 19 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمدابراهیم الهی‌تبار در جلسه ستاد دهه فجر استان، ایام دهه فجر را فرصت خوبی برای ترغیب مردم به حضور پرشور در انتخابات عنوان کرد و افزود: بر اساس قانون استفاده از ظرفیت‌های دولتی و عمومی برای معرفی کاندیداهای انتخاباتی ممنوع است، لذا مدیران باید در انتخاب سخنرانان ویژه برنامه‌های دهه فجر حساسیت لازم را به خرج داده و مراقب باشند.

معاون استانداری کرمانشاه در ادامه با اشاره به ضرورت تدارک برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب توام با شادی و نشاط، گفت: هر برنامه ای که برگزار می‌شود باید بنحوی باشد که شرکت کنندگان با نشاط از آن برنامه خارج شوند.

وی تاکید کرد: استان کرمانشاه یک استان متنوع از جهات مختلف مذهبی، قومی و ... است که از همه این ظرفیت ها باید در تدارک ویژه برنامه‌های دهه فجر استفاده شود.

الهی‌تبار در ادامه با تاکید بر اینکه فجرآفرینان برای پیروزی انقلاب اسلامی رنج و مشقات زیادی کشیده‌اند، گفت: شایسته نیست در دهه فجر این افراد را فراموش کنیم و باید به بهانه‌های مختلف آنها را به جامعه معرفی کرد.

عباس سروی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به تشکیل 22 کمیته تخصصی برای برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر، گفت: تلاش خواهد شد تا این برنامه‌ها با رویکرد امیدبخش برگزار شود.

وی تاکید کرد: هر کارگروه باید یک برنامه شاخص در تراز ملی برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر تدارک ببیند.

سروری با انتقاد از ورود نکردن برخی ادارات در موضوع تدارک ویژه برنامه‌های دهه فجر، اضافه کرد: همه ادارات باید برای برگزاری مطلوب ویژه برنامه‌های دهه فجر پای کار بیایند.

وی در ادامه با اشاره به همزمانی روز 22 بهمن با چهلم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: در تلاشیم تا یک برنامه خوب و در شان این شهید در کرمانشاه برگزار کنیم.

در ادامه مسئولین دستگاه های مختلف استان به بیان برنامه‌های خود در مورد برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر پرداختند.

برگزاری مراسم غبار روبی مزار شهدا و ویژه برنامه میهمانی لاله‌ها در روز 17 بهمن در سراسر استان، تجلیل از 41 نخبه به مناسب 41 سالگی انقلاب، برگزاری جشن در 54 مرکز خدمات کشاورزی سطح استان، برگزاری جشن های انقلاب در هر شهرستان در یک روز، نورافشانی آسمان شهر کرمانشاه در شب 22 بهمن، برگزاری نمایش خیابانی، برگزاری محافل خاطره گویی و انس با قرآن کریم در مساجد، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و ... از برنامه های تدارک دیده شده در دهه فجر امسال در استان کرمانشاه است که مسئولین به آنها اشاره کردند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار