استاندار کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی خدمات ارزنده ای در این سال ها ارائه داده که به درستی انعکاس نیافته است لازم است که این خدمات بازگویی شود و مردم خود در برپایی جشن انقلاب حضور پررنگ داشته باشند.
کد خبر: ۸۱۵۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷ 19 January 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  هوشنگ بازوند در نشست ستاد دهه فجر که در سالن جلسات استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: بازگشایی مرز خسروی را یکی از یادگارهای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می توان عنوان کرد، از وظایف مهم ما تجزیه و تحلیل درست از زندگی و شهادت ایشان است. اتصال نسل انقلاب با نسل جدید از پیام های این شهید است و باید در برنامه های این ایام به این نکات توجه داشته باشیم.

وی افزود: دهه فجر فرصت مناسبی است تا خدمات نظام جمهوری اسلامی را بازگو کنیم به واقع انقلاب به نوعی در بازگویی خدماتش مظلوم واقع شده است. امروزه در جمهوری اسلامی خدمات رسانی مناسبی به مردم شده و کارهای بزرگی نیز به انجام رسیده اما اینها به درستی بازتاب داده نشده است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: این ایام فرصت مناسبی است تا با نشاط و شادی بتوانیم اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم و بخصوص در انتخابات اخیر نیز شاهد حضور مردم در پای صندوق های رای باشیم که این حضور می تواند توطئه های دشمن را خنثی نماید.نکته دیگر در مورد گام دوم انقلاب می باشد که قرار بر این است کشور در چهل سال دوم بر اساس این گام دوم اداره شود و وظیفه مسئولان، عملیاتی نمودن گام دوم است.

وی تصریح کرد: ارتباط مدیران با مردم را نباید قطع کنیم، ارتباط گیری باید پررنگ باشد و این ایام فرصت خوبی است که مدیران در مساجد حضور بیابند، حرف مردم را گوش کنند. مردمی کردن این جشن ها نیز باید مد نظر قرار گیرد،صاحب این انقلاب مردم هستندجشن ها را مردم باید بگیرند، حضور یک کمیته مستقل مردمی نیز لازم بود.

بازوند خاطر نشان کرد: سرکشی مدیران از خانواده شهدا نیز باید در دستور کار قرار گیرد. و آخرین مورد اینکه رسانه ها حداقل 41 دستاورد بزرگ بعد از انقلاب را به طور مداوم رسانه ای کنند. به هر حال کارهای بسیار بزرگی در حوزه پدافند، موشک، دفاعی، نظامی و نفت و گاز صورت گرفته که لازم است انعکاس یابد.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار