مدیرکل اجراییات شهرداری کرمانشاه از راه‌اندازی ستاد رفع سدمعبر خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این ستاد با دستفروشان و متخلفانی که سد معبر کرده و یا ترافیک شهری ایجاد کنند به‌صورت شبانه‌روز برخورد می‌شود.
کد خبر: ۸۱۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 18 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا غلامرضا شهبازی گفت: در گذشته فعالیت ماموران در رابطه با تخلفات سدمعبر از صبح تا غروب محدود می شد و به صورت شبانه روزی فاقد ستادی در این زمینه بودیم.

شهبازی ادامه داد: از همین رو بنا به درخواست شهروندان و شهردار کرمانشاه به تشکیل ستاد شبانه روزی سد معبر اقدام کردیم تا در سطح شهر به ویژه در میادین اصلی و ورودی شهر نظارت بهتر داشته و با دستفروشانی که سدمعبر می کنند و موجب ترافیک شهری می شوند به صورت شبانه روز برخورد شود.

به گفته مدیرکل اجراییات شهرداری کرمانشاه، ساعات کاری اکیپ شبانه این ستاد از ۱۹ تا یک بامداد خواهد بود و شهروندان می توانند برای اطلاع رسانی از افرادی که سدمعبر می کنند با شماره ۲-۳۸۲۲۵۷۱۱ تماس بگیرند.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای ساماندهی دستتفروشان در سطح شهر وجود داد، گفت: از گذشته برنامه ای برای ساماندهی دستفروشن به صورت هفته بازارها طراحی شده و اجراییات شهرداری کرمانشاه تنها موظف به برخورد با تخلفات سد معبر است.

شهبازی پیشنهاد داد که بهتر است برای ساماندهی دستفروشان به ویژه خودروهای سیار جلسه ای از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری با راهور و نیروی انتظامی برگزار شود.
شهرستان کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده است.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار