رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه، پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های این شهر را حدود ۱۲۴ عدد عنوان کرد و گفت: حدود ۵۲ پارکینگ از این تعداد دارای پروانه کسب است.
کد خبر: ۸۱۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ 18 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،محمدهادی ارباب ، یکی از معضلات آزاردهنده مردم در کلانشهر کرمانشاه را کمبود یا نبود پارکینگ دانست و اظهار داشت: کمبود پارکینک عمومی امروز به دغدغه‌ای برای شهروندان تبدیل شده است.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه، پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های این شهر را حدود 124 پارکینگ عنوان کرد و افزود: حدود 52 پارکینگ از این تعداد دارای پروانه کسب هستند.

وی ادامه داد: بعضی از نقاط که به آن پارکینگ می‌گویند، لزوما پارکینگ نیست و مکانی برای منبع درآمد برای صاحبان آن تبدیل شده، پارکینگ باید دیوار و یا حصارکشی داشته و کف آن نیز با آسفالت، شن‌ریزی و یا بتن شرایط مطلوبی داشته باشد.

ارباب با اشاره به دریافت وجه اضافی برخی از پارکینگ‌ها غیرمجاز، گفت: نرخ ورودی برای پارکینگ‌های مسقف حدود 3 هزار تومان برای پارکینگ‌های غیرطبقاتی، 4 هزار و 500 تومان برای هرکدام تا سقف سه ساعت است.

در نقاطی پرتردد مرکزی شهر کرمانشاه طی سال‌های اخیر ساختمان‌های تجاری بدون پارکینگ ساخته شده که مهرداد سالاری، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در این خصوص، اظهار داشت: شهرداری کرمانشاه باید در راستای کسر پارکینگ‌ برای مکان‌های که ایجاد پارکینگ نیست، جایی را تعیین کند، هزینه کسر پارکینگ را از مالک بگیرد و به شعاع 500 متر از آن محدوده، پارکینگ عمومی برای ساکنان و مراجعان آن احداث کند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار