معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از کاهش حدود سه تا چهار درجه‌ای دمای هوا در کرمانشاه خبر داد و گفت: سامانه بارشی از امروز (۲۸ دی) تا اواخر هفته کم و بیش جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث بارش برف و باران در نواحی مختلف استان خواهد شد.
کد خبر: ۸۱۵۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰ 18 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،علی محمد زورآوند ، با اشاره به سامانه بارشی که از امروز(شنبه) تا اواخر هفته در استان فعالیت دارد، اظهار کرد: فعالیت این موج باعث بارندگی‌هایی به شکل برف و باران در نواحی مختلف استان خواهد شد که شدت بارش‌ها را امروز و امشب و همچنین سه‌شنبه و چهارشنبه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: بارش از امروز آغاز می‌شود و تا شب ادامه دارد، برای فردا و پس‌فردا کاهش ناپایداری و بارش‌های احتمالی خفیف را خواهیم داشت، اما بارش‌ها از ظهر سه‌شنبه دوباره شدت می‌گیرد و تا اواخر وقت چهارشنبه ادامه داد و برای پنجشنبه نیز بارشی هم اگر باشد خفیف خواهد بود.

زورآوند خاطرنشان کرد: برای روز جمعه (4 بهمن) هیچ بارندگی در سطح استان نداریم.

به گفته معاون هواشناسی استان کرمانشاه، بیشترین بارش این سامانه را نیز روز چهارشنبه (دوم بهمن) خواهیم داشت.

زورآوند با بیان اینکه فعالیت این سامانه اکثر نواحی استان را در بر خواهد گرفت، عنوان کرد: نمود بارش‌ها در غرب و مرکز استان و خصوصا اورامانات و گواور بیشتر است.

وی از کاهش سه تا چهار درجه‌ای دمای روزانه و شبانه هوای استان هم خبر داد و اضافه کرد: چون دمای برخی نقاط به صفر می‌رسد، احتمال بارش برف نیز در نواحی مختلف استان وجود دارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه تاکید کرد: احتمال آبگرفتگی و بروز رواناب نیز در روزهایی که شدت بارندگی را داریم، وجود دارد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار