کارشناس اداره‌کل استاندارد استان کرمانشاه گفت: هر دو شهربازی کرمانشاه به دلیل استاندارد نبودن تجهیزات همچنان پلمب است و امکان فعالیت ندارند.
کد خبر: ۸۱۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ 18 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،سیدپیام شفیعی ، با اشاره به وجود دو شهربازی در شهر کرمانشاه شامل شهربازی پل ولایت و شهربازی فانفار تاقبستان، اظهار کرد: هر دو شهربازی به دلیل استاندارد نبودن تجهیزات و وسایل بازی پلمب هستند و امکان فعالیت ندارند.

وی ادامه داد: چندی قبل قرار بود با کمک سرمایه‌گذار تمام تجهیزات قدیمی این دو شهربازی تعویض و وسایل بازی نو جاگیزین آنها شود، اما تا کنون هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

شفیعی با بیان اینکه در صورت نصب تجهیزات جدید اداره استاندارد آماده همکاری است، یادآور شد: اگر تجهیزاتِ به روز نصب شود، ما هم آماده‌ایم پروانه استاندارد نصب و بهره‌برداری برای این وسایل صادر کنیم، اما تا کنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته و از تجهیزات قدیمی دو شهربازی نیز هیچکدام نشان استاندارد ندارند.

به گفته کارشناس اداره استاندارد استان کرمانشاه، بیش از 1.5 سال قبل برای تعدادی از وسایل بازی شهربازی پل ولایت پروانه استاندارد صادر شد، اما چون پروانه‌های استاندارد فقط یکسال مهلت دارد، پروانه‌های صادر شده اکنون دیگر معتبر نیست.

شفیعی افزود: همچنین برای وسایل سنگین بازی نیز باید بازرسی مراقبتی به صورت هر سه ماه یکبار انجام شود که در این زمینه نیز درخواست و اقدامی از سوی شهربازی نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط برای شهربازی فانفار نیز مشابه است، عنوان کرد: هیچکدام از وسایل بازی این شهربازی نیز پروانه استاندارد ندارد و از همین رو امکان استفاده از آنها وجود ندارد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار