فرمانده انتظامی استان از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۱۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ 18 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" در جلسه ای که ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حسنیه محمد رسول الله (ص) ستاد فرماندهی انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات مجلس موضوع بسیار مهمی است که مردم نمایندگان خود را برای قانونگذاری انتخاب می کنند.


وی ادامه داد: این رویداد مهم نیازمند زیرساخت هایی است که قبل از برگزاری باید فراهم شود، یکی از این زیرساخت ها بحث تامین امنیت است که پلیس متولی آن است.


سردار جاویدان تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت ها قبل تمهیداشت لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: پلیس با بسیج همه امکانات و ظرفیت های خود تلاش می کند تا با برقراری امنیت مطلوب، دغدغه دیگران مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات را به حداقل رسانده و شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود.


وی تاکید کرد: این امنیت چه در حوزه های رای گیری شهرها و چه در سطح روستاها به بهترین شکل ممکن تامین و مردم و مسئولان مطمئن باشند پلیس اجازه کوچکترین ناامنی را عناصر داخلی دشمنان نخواهد داد.


سردار جاویدان در پایان و با بیان اینکه برگزاری انتخابات یکی از نشانه های وجود دموکراسی در کشور است، گفت: بدون شک مردم فهمی و قدرشناس کشور با حضور گسترده خود پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خواهند آفرید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار