سیروس شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه ضمن اشاره به عملکرد این اداره در سال جاری از گازرسانی ۶۲۴ روستا تا پایان سال ۹۹ خبر داد.
کد خبر: ۸۱۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 18 January 2020

سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه   اظهار داشت: مشترکین شرکت گاز شامل بخش های تجاری، صنعتی، خانگی هستند که ۹۹ درصد خانوارهای شهری و ۷۱ درصد خانوارهای روستایی از گاز بهرمند هستند.

وی در ادامه افزود:گاز رسانی ۴ شهر نوسود، ازگله،ریجاب و نودشه دربازه زمانی بر اساس مدیریت پروژه به سرانجام برسد و در بخش روستایی ۷۱ درصد خانوارها روستای در غالب ۱۳۱۲ روستا گاز رسانی شده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان در خصوص بخش صنعتی گفت:۲هزارو ۱۷۱ واحد صنعتی از نعمت گاز برخوردار هستند و ۷۴ جایگاه CNG در کرمانشاه مستقرند و از ۱۳ میلیون متر مکعب از گاز استان استفاده میشود.

شهبازی با اشاره به پروژه های در دست اجرا در بخش روستاهای استان، تصریح کرد: گاز رسانی ۶۲۴ روستا را در دست اجرا داریم که پیش بینی می شود تا پایان سال ۹۹ به پایان برسد و ضریب نفوذ استان ما حدود ۹۰ درصد برسد و در مجموع ۹۲ درصد خانوارهای روستایی تاکنون از گاز برخوردار و ۵۸۰ هزار مصرف کننده در بخش های مختلف خانگی، تجاری، صنعتی داریم و در سال جاری چیزی در حدود ۸۰ هزار علمک نصب شده که ۶۵۰ کیلومتر شبکه گراری انجام شده است .

وی درادامه خاطر نشان کرد: ۱۵هزار مشترک داریم و تلاش می کنیم این تعداد رابه ۲۵هزار مشترک در سال آینده برسانیم و شبکه گذاری رابه ۸۰۰ کیلومتر و نصب انشعاب را به ۱۱ هزار علمک برسانیم و همچنین حدودا ۳۲۵ میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای این پروژه پیش بینی شده که مضاف بر پروژهای در دست اجرا چیزی حدود ۳۹ روستا در مرحله پیمان سپاری است .

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه در پایان گفت: اعتبارات لازم جهت پروژهای در مرحله عقد قرارداد حدود ۳۶ میلیارد تومان اعتبار اولیه جهت اجرای این پروژه هاو ۲۵۲ روستا که در دست مطالعه داریم برآورد شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار