رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از رد ۳ مورد رشوه توسط ماموران پاکدست پلیس کرمانشاه به مبلغ ۱۲۶ میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۸۱۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 18 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از  پایگاه خبری پلیس،سرهنگ "حمیدرضا نورایی" اظهار داشت: در مورد اول ماموران انتظامی قصرشیرین حین گشتزنی در محدوده بازارچه پرویزخان به یک دستگاه تریلی حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این تریلی، راننده که 2400 بطری سموم کشاورزی قاچاق را میان بار بیسکوئیت مخفی کرده بود کشف شد.

سرهنگ نورایی تصریح کرد: پس از کشف این بار قاچاق، راننده 30 ساله که اهل کشور عراق بود مبلغ یک میلیون دینار عراقی معادل 180 میلیون ریال رشوه به ستوانیکم "محمدحسین زارع"، ستواندوم "علی محمودی"، ستوانسوم "ساسان رستمی" و ستوانسوم "مسلم خوش ایمان" پیشنهاد می کند اما ماموران پاکدست پلیس قصرشیرین از دریافت آن امتناع، موضوع را صورتجلسه و فرد متخلف را به مراجع قضائی معرفی می کنند.


رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین در موردی دیگر پس از انکه یکی از ماموران پلیس راه به اسم سروان "اقبال پرنو" در حین کنترل مدارک یک دستگاه خودروی پژو 206 متوجه مغایرت در شماره موتور، اتاق تعويض شده با شماره مغاير اوليه، رنگ مغاير وپرچ پلاكت شاسي غير فابريك می شود اقدام به توقیف آن کرده و عنوان می کند خودرو باید اسقاط شود.


وی افزود: به دنبال آن، راننده خودرو به مامور وظیفه شناس پلیس راه گیلانغرب پیشنهاد دریافت رشوه 10 میلیون ریالی می کند اما این وی از دریافت آن خودداری و موضوع را گزارش و صورتجلسه می کند.


سرهنگ نورایی یادآوری کرد: در مورد سوم نیز تیم گشت کنترل نامحسوس قرارگاه پلیس راه استان به سرپرستی سروان فرامرز شیری و رانندگی استوار یکم حسین کلوند در محور کرمانشاه - کامیاران پس از ارتکاب سبقت ممنوع توسط راننده یک دستگاه کامیون ولوو آن را متوقف می کنند.


رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: پس از انکه تیم گشتی از راننده کامیون تقاضای مدارک می کنند متوجه می شوند راننده فاقد گواهینامه است که برای جشم پوشی ماموران از اجرای قانون به آنها پیشنهاد دریافت رشوه به مبلغ 8 میلیون ریال می کند که آنها از دریافت این مبلغ خودداری و موضوع را گزارش می کنند.


وی در پایان با قدردانی از همکاران شریف و زحمتکش پلیس استان گفت: ماموران انتظامی افرادی پاکدست و زحمتکش هستند که جز به اجرای قانون و تامین امنیت و رفاه مردم به چیز دیگری فکر نمی کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار