استاندار کرمانشاه کفت: تعزیرات موظف است با واحد‌های تورم‌آفرین به‌شدت برخورد کند، تورم کاذب در حوزه خوراکی‌ها به گردشگری کرمانشاه لطمه‌زده است.
کد خبر: ۸۱۵۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 18 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، هوشنگ بازوند امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی استان، اظهار داشت: متاسفانه در حوزه خوراکی‌ها شاهد یک تورم 56 درصدی بوده‌ایم که این امر به گردشگری و اقتصاد استان لطمه زده است.

وی افزود: متاسفانه نرخ خدمات رستوران‌ها و هتل‌های کرمانشاه نسبت به همدان حداقل 25 درصد گران‌تر است و برخی سفره‌خانه‌ها و رستوران‌ها گاه برای هر پرس غذا فاکتورهای عجیبی صادر می‌کنند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: تداوم این وضعیت می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری به صنعت گردشگری و رویداد کرمانشاه 2020 وارد کند‌، زیرا گردشگر به دنبال دریافت خدمات ارزان‌تر است.

وی با انتقاد جدی از وجود یک گرانی کاذب در بخش میوه و تره‌بار استان، اظهار داشت: در این شهر وانت‌بارها، گوجه فرنگی را کیلویی 3 هزار و 800 تومان می‌فروشند، ولی همین گوجه را مغازه‌دار کیلویی 8 هزار تومان می فروشد‌. چنین موارد مشابهی در برخی اقلام دیگر نیز به چشم می‌خورد.

وی با تاکید بر اینکه تداوم چنین وضعیتی برای مدیریت ارشد استان قابل قبول نیست؛ اظهار داشت: سازمان تعزیرات، بازرسی سازمان صمت و میراث فرهنگی باید با واحدهایی که با افزایش غیرقانونی قیمت‌ها موجب بالارفتن نرخ تورم شده اند با جدیت و حساسیت تمام برخورد کند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار