رییس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چالوس گفت: انفجار ناشی از گاز در این شهرستان ۵ مصدوم بر جای گذاشته و باعث تخریب ۵ واحد مسکونی و تجاری و چند دستگاه خودرو شده است.
کد خبر: ۸۱۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۲ 17 January 2020

نعمت‌الله دیاری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به انفجار گاز در یکی از واحدهای مسکونی طبقه فوقانی مغازه تعمیرات موتور آلات پالوجده این شهرستان اظهار کرد: ساعت ۲۰ و ۱۰ دقیقه امشب طی تماس با آتش نشانی چالوس خبر این انفجار مهیب گزارش شد و بلافاصله نیروهای آتش نشانی با کلیه امکانات در محل حاضر شدند.
وی با بیان اینکه گمانه‌زنی‌های اولیه انفجار در اثر نشت گاز را نشان می‌دهد، تصریح کرد: نتایج دقیق‌تر بعد از اقدامات کارشناسی اعلام خواهد شد.
رییس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چالوس خاطرنشان کرد: در مجموع ۵ واحد شامل ۲ واحد مغازه و ۳ واحد مسکونی دچار خسارت بیش از ۷۰ درصد شده است و ۵ نفر مصدوم نیز به بیمارستان منتقل شدند.
دیاری گفت: میزان آتش سوزی زیاد نبوده و به زود مهار شد اما بیشتر خسارات به‌صورت تخریب و انفجار بوده که موجب شد تعدادی خودرو که در نزدیکی این واحدها قرار داشت نیز دچار خسارت شوند.
وی با اشاره به اینکه جمعیت زیادی در صحنه حضور دارند، ضمن تقدیر از شهروندان خواست: تا از محل حادثه دور شده و کار امدادگران را با مشکل مواجه نکنند.
رییس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چالوس تاکید کرد: جزییات این حادثه بزودی اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار